2010. december 12.

Emlékekkel öltve



Annyi blogon láttam már ilyen csipkével díszített natúr színű filc díszeket. Nagyon tetszett mindenhol. Szeretem az ilyen egyszerű díszeket. Elkészítettem én is. Csupán 5 darabot a nagyim csipkéiből. Az előszobát fogják díszíteni. 4 egyforma mintájú, bár közülük az egyik fehér a többi ekrü színű. És egy nagyobb is született. Miközben hímeztem, emlékeztem. Egyszerű fércöltésből állt össze, a forma Tilda minta.
Az X-factor is sok emléket hozott elő. Míg Veca a nagymamájának énekelt, én Édesapámra gondoltam és jól kibőgtem magam. Nagyon felháborodtam, hogy Veca esett ki. El is ment a kedvem a finistől. Annyira értékes ember és hang, remélem, nem hagyják veszni. Ha tényleg az sms-eken múlnak az eredmények, akkor csalódtam az emberekben...

7 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a díszeid. Csoda édes a kisfiad:-)
    Vecát én is nagyon sajnálom.Egyre jobban rá kell ébrednem,nem értem a világot:-(

    VálaszTörlés
  2. Ezek a díszek valóban gyönyörűek... még jó, hogy jövőre is lesz karácsony! :) Veca kiesésével szerintem sokan elpártolnak már a folytatás nézésétől... :( én sem értem az embereket....

    VálaszTörlés
  3. visszafogottan elegánsak, és ezáltal csodaszépek! olyan "Barbis" mind :-)

    VálaszTörlés
  4. A díszek csodásak!! :) És örök életűek. Milyen jó lesz majd midnen évben elővenned :)

    Nos, az X-faktor... most én is csalódtam. Veca-Nikolasz döntőt akartam. Úgy kellett volna lennie. Bár eddig kedveltem Norbit, mostmár idegesít. Ez egy énekverseny... És neki hangja... na az nincs. Hihetetlen, hogy még bent van. Kizártnak tartom, hogy tényleg az emberek szavazatain múlik.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm!

    Ugye Nina! Én is őket láttam volna a döntőben. És én is így vagyok Norbival. Remek előadó, de ezzel menjen a Csillag születik-be, itt énekelni kellene. Most már én is beuntam. :( Nem is érdekel a döntő most már igazán. És én sem tudom, tényleg van-e értelme az sms-ezgetésnek. Bár magam egyet sem küldtem.

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűek ezek a díszek!
    Ezt a formát én is ki szeretném próbálni, már annyi kör, négyzet, háromszög szabás-varrás után jól jön egy kis változatosság. :) Persze fehérben-kékben... :)
    X-factor döntő helyett szerintem jó program lesz! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online