2010. december 12.

Édes apróságok

Ezt a tündéri illatos angyalkát Treborettától kaptam (tulajdonképpen baráti nem nevén nevezett cserebere lett). Megtetszettek Heninek az apró fimo cukorkapálcák. Küldtem neki párat, ő pedig - bár nem kértem - ezzel lepett meg viszonzásul (kaptam még finom teát és egy kis noteszt is). Nagyon tetszik! És nagyon finom illata van! :D
Köszönöm Heni!



Ez a kis szépség pedig Dia barátnőmtől érkezett. Már a blogján nagyon tetszett, nem is gondoltam volna, hogy nekem szánja. Nagyon örülök neki! :)))
Köszönöm Dia!


Ezt az édes csipet csapatot pedig én kértem H.N.-től. Nagyon szeretem a rajzait! Egyszerűen nem lehet nekik ellenállni! Annak viszont ellenállok, hogy továbbküldjem a képeslapjait! Egyenlőre abba a fehér keretbe tettem, amit a Winter Forest mintához választottunk Ninával, a minta ugyanis átkerült egy másik helyre (anyósomnak megtetszett, így megkapja karácsonyra ezt is - majd újra kihímzem). :D
Köszönöm N.!


3 megjegyzés:

  1. Ez így van,nem kérted,de én nagyon-nagy szeretettel adom!És örülök,hogy tetszenek!:)))))

    VálaszTörlés
  2. én is nagyon nagy szeretettel küldtem és még nagyobbal készítettem! sok puszi

    VálaszTörlés
  3. De jó is, amikor az emebr lánya ajándékot kap :)))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online