2010. november 27.

Türelemzsák

Most két ajándékot is leleplezek, annak ellenére, hogy egyiket sem kapta még meg a gazdája. De most nem bánom, talán a leendő tulajdonosok sem, ha erre tévednek. Az egyiket most mutatom, a másikat pedig a következő bejegyzésben.




Megkeresett egy kedves olvasóm, Zsuzsa, nem nézném-e át, szemezgetnék a Székely varrottas minták c. mintagyűjteményéből, mert szívesen elküldi. Örömmel vettem a felajánlását, jól esett a kedvessége. Rég ki is rajzolgattam, fotózgattam a számomra fontos, használható, szép részleteket, de bizony ültem a könyvön. Zsuzsa türelméért készült ez a kis illatzsákocska. Hardanger mintával, a közepét én kreáltam. Sprightly Dance minta fonalaival hímeztem.
Jól megtömtem levendulával.
Sok szeretettel Zsuzsa, hálám jeléül! :)
Remélem tetszik majd!

7 megjegyzés:

  1. Aztamindenit! :-) Hű, ez valami fenségesen gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  2. Barbi! Gyönyörűséges, nagyon-nagyon tetszik!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez is nagyon szép lett :))) Mennyire más a fonal hatása így, mint a liliomokon... Hihetetlen :)

    VálaszTörlés
  4. Igen, sokkal erőteljesebb a színe. Ugye? :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett, az bizti, hogy örülni fog neki Zsuzsa!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online