2010. november 13.

Rózsás szív




Végre tudok mutatni néhány dolgot.
Elkészült a szalaghímzéses rózsákkal díszített kis ollóőröm. Kicsi, mert elfér a tenyerem közepén, de mégis nagy, mert jó ducira tömtem. :) Szeretem! Találtam egy zsinórkupakot, azt húztam rá az akasztójára, szerintem jól mutat rajta. :) Hátulra tettem egy szép kis charmot. A farkasfog Nina festése. Így most már könnyebben megtalálom a varródobozom mélyén a szép Tudor Rose ollócskámat. :)

És meg kell mutatnom a gyönyörű orchideámat (mindig mutatom, mikor virágzik, talán egyszer nem került rá sor). :) 22 virágot bontott. Általában e körüli mennyiséget szokott. 22 évesnek érzem magam, mikor ránézek! :D Akinek még nem meséltem: akkor kaptam Zs-tól, amikor Ábel születése után hazajöttünk a kórházból. :) A szára kész dzsungel, de nem merek hozzányúlni. Aki szakértő: a régi, kissé ráncosodó szárakat le lehet vágni? És ha igen, akkor hol?
Ja, és Timici! Most már megjegyeztem:
Dendrobium Nobile


5 megjegyzés:

  1. Csodás a szív ,de azt hiszem még csodásabb az orchidea a szeretet miatt.:)

    VálaszTörlés
  2. Ez a szív bámulatosan szép :)) ez is Barbis lett :) Illik Hozzád, és nagyon szép! Akárcsak az orchideád :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, elegáns, mutatós ollóőr, annyira tetszik! A virágoddal is van ám mit dicsekedned! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon gyönyörű lett a szívecskéd!!! Tudod, nem a méret a lényeg! :-) De csodálatos!

    Az orchideádra meg picit irigy vagyok, mert nálam/nálunk sajna egy virág sem marad meg :-(

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online