2010. november 19.

Rendhagyó giveaway


Rendhagyó, mert nem a hagyományos kommentgyűjtős-ajándékozós formát választottam ezúttal. Az apropó a névnapom lenne, de rendhagyó az is, hogy mégsem akkor tartom itt a blogon, és ezúttal nem verses formában. :)
Az ajándékom ezúttal a Komódhoz kapcsolódik. Mivel a névnapom 4-én lenne, 4 napon át (szombat, vasárnap, hétfő, kedd),
november 20-23-ig
15%
kedvezménnyel vásárolhattok meg bármilyen mintát, kitet!
Csupán azért nem negyedike környékére tettem az akciót, hogy legyen idő kihímezni a karácsonyi mintát azoknak, akik azokat választják. :)
Remélem az ajándékozás ilyen formájának is örültök majd!
:)
Postázni a 4 nap után fogok.
Aki vásárol, annak kerámia gyurmából készült
fonaltartót
adok
a 15% mellé ajándékba!
Bár nem hagyományos a játék, örömmel veszem, ha megemlíted a blogodon!:)

5 megjegyzés:

  1. Én már ki is tettem a blogomra! :-)

    szombatig kitalálom, melyik is legyen a sok gyönyörűségből! :-)

    VálaszTörlés
  2. ÓÓ, Isten éltessen! Hirdetlek ám, a munkáid ( munkáitok) a gyengéim! :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog névnapot!
    Köszönöm hogy te ajándékozol meg minket a névnapod alkalmából! :-)))

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nézz be hozzám egy kis meglepire :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online