2010. november 1.

Nem egy Bono, de szeretem...


Vettünk egy erősítőt a régi helyett.
Helyesbítek:
Zs vett egy erősítőt a régi helyett.
Mert ugyebár "égető szükségünk volt arra, hogy lecseréljük"...
Én meglennék nélküle, bár tény, hogy szuperül szól. És az is igaz, hogy Zs meg meglenne vásznak és fonalak nélkül, de az is tény, hogy szépen mutat a hímzés a lakásban. Itt le is zárom a mi kell a nőnek és mi kell a férfinak témát...
Kipróbáltuk egy U2 dvd-vel. Ahogy hallgattam a remek zenét, megjegyeztem, milyen jó is annak a nőnek, akinek számot ír a zenész férje.
Erre Zs megsimogatott és azt mondta: "Majd dedikálok neked egy gázkazánt..."
:D
Hja, kérem, kinek mi a foglalkozása...
Azért édes megjegyzés, nem? :)

7 megjegyzés:

  1. Valóban édes megjegyzés. :) Kell ennél több???

    VálaszTörlés
  2. :))))
    Majdnem leestem az ágyról a röhögéstől! Jó humora van a férjednek!

    VálaszTörlés
  3. Beautiful - I think i am partial to winter forest
    Take Care

    VálaszTörlés
  4. Azért nagy szerencséd van, hogy nem mondjuk böllér a drága :))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online