2010. november 24.

Mammkának





Kértem anno Mammkától levendula tövet. Cserébe egy madárkás kitűzőt ígértem. Jól megvárattam drága barátnőmet (pedig azóta szépséges könyökvédő párnát is hímzett nekem a számítógéphez). Kárpótlásul tettem még a madárka mellé egy másikat is. Ez egy kis fonaltartón díszeleg. A kitűző a szokásos filc madárkám, némi flitterrel a hasán és egy apró gyönggyel a szájában. A fonaltartó levegőn száradó gyurmából készült, akril festékkel, repesztőlakkal megfestve. A kis tűpárna részre a mintát Nina Hibiscus fonalával hímeztem, amit a Salmon Lace Sampler mintámhoz festett.
Mammka, használd mindkettőt egészséggel! :)

3 megjegyzés:

  1. Édes kis szépségek :) Ugye, miylen jó ez a fonal? Azon gonolkoztam, mi legyen a maradékkal :))))

    VálaszTörlés
  2. Olyan gyönyörű minden!Nagyon boldog vagyok velük!!Most pedig Te várhatsz egy kicsit a levendulára..)Bocsi.Gondolkozom a csomagoláson.Az épségén.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online