2010. november 3.

Frissítve


Végre eljutottam oda, hogy a Komódra is feltegyem a kiteket, most már több információval. Nézzetek be! :)A nagy kit-csomagolás közepette a pasikat ápolom. Kisebb is, nagyobb is bekapott valami hányós vírust. Ábel egyébként a bölcsi első hónapja óta két hetente beteg (ez várható volt, remélem az ovira majd megedződik). Apa lassan túl van rajta, baba már nem hány, most épp a hasa megy...
Pedig a terv azt volt, hogy nekem őszi szünet, s míg Csöpesz a bölcsiben, Zs melózik én kisuvickolok minden négyzetmétert. Na ez keresztben áthúzva. A konyhát úgy ahogy rendbe szedtem, de azt se teljesen. Nem gondoltam volna, hogy a kis homokozós vödröt ilyen jól kihasználjuk majd itthon, novemberben is. Azzal rohangáltam Ábelhez, ha épp kellett...
Közben még van munka a készletekkel is és ott a sok-sok nem lerótt tartozásom... Már lesül a képemről a bőr azok miatt...
Szóval, nem könnyű most, de majd pihenek karácsonykor (?). Na jó, ez sem valószínű, de fő az optimizmus... :)

***

Van aranyos Ábel-sztori is.
Amikor épp még jól volt, lecsapott itthon egy szórólapra. Fel szoktam hozni néha a levelesből megnézegetni, bár nem vagyok oda értük. Ábel az utolsó nyomdapöttyig átnézte a T.sco játékkatalógusát. :) Egyik este felsírt, nem aludt vissza, magunk közé tettük (ritka, általában csak ha beteg). Tovább sírt, hogy neki az újság kell. Egyszerűen nem lehetett vele dűlőre jutni, hogy ilyesmivel nem alszunk. De igen, azzal aludtunk. A sötétben (ad egy "kis" fényt az óránk) láttam, hogy még egyszer átfutja, meg is fordította, hogy hátul is megvan-e minden. :)
Napközben többször megmutatta, hogy mi is kellene neki belőle. Megbeszéltük, hogy ha jó kisfiú lesz a Jézuska biztosan hoz neki valamit, amit nagyon szeretne. Tovább nézegette Saca mamához bújva az újságot és többször elmondogatta az orra alatt:
- "Jó vagyok, jó leszek!"

:)

3 megjegyzés:

  1. és még nem is tudja a gyerek, milyen jó játékkatalógusa van a többi láncnak, ott a Cora az Auchan, a Müller, ...nem sorolom :))))

    VálaszTörlés
  2. Kedves Katalin! Nálunk ezek közül egyik sincs. ;) Azt hiszem elég egy is, amiből egy sor játékot összemutogatott. :D

    VálaszTörlés
  3. :-) Hát ez a kicsi legény. A gyerekek néha még ezekhez az újságokhoz is ragaszkodnak. Kiváncsi leszek meddig cipeli magával.
    Jobbulást a családnak. Köszönöm a bejegyzéseidet, kedves vagy.
    Óóó és ami elmaradt. A karácsoyni kitek csodásak.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online