2010. november 11.

Fejetlenség és tanácskérés


Mindenbe belekapok, kapnék....
Na, ez most egy nagyon siránkozós bejegyzés lesz. Legalábbis fele részben.
Ma épp egy kis anyagfestést tudtam a napomba csempészni (este 8 után) :) Fotót majd mutatok holnap.
Drága E barátnőmmel, aki hasonszőrű hímzőmániás, mint én (bár neki még ennyi ideje sincs, de fun ő is abszolút és most már megfertőztem a hímzővásznak szeretetével is, és évente 2-3x találkozunk, ebből is 1-2 alkalom véletlen összefutás a városban), közösen rendeltünk az Xszemesbolt-ból. Ajándékba kapta tőlem a liliomos mintámat, és már aludni sem tudott, annyira nekilátott volna, ám nem volt vászna. Ő általában aidára hímez. Nosza, összeírtuk a listánkat. Választottunk egy fehér Rico vásznat is, amit megfestettem erős fekete teával, szerintem szép lett. Első próbálkozásnak mindenképp. A sütőbe is bedugtam, bár nem mertem sokáig bent hagyni, így valószínűleg felesleges mozzanat volt, ha tovább hagyom, biztosan lett volna látszatja is. :)
Szóval ezt a vásznat felezzük. Kipróbáljuk a plastic canavát is. Eddig ezzel sem dolgoztam, de most úgy gondoltam, jó lenne pár karácsonyi hűtőmágnes. Vajon mikor lesz kész? :)
Aztán szeretném kipróbálni a szalaghímzést, meg van egy titkos mintatervem, meg a sok cserebere-ajándék, amit be kellene már fejeznem, swap (bár ennek már nem sok híja), blablablablabla....
Kapkodok. Időnként érzem, hogy feszült vagyok, és a hobbim segítene levezetni, de a 22-es csapdája, hogy pont a hobbira nem tudok időt szakítani.
A Komódot is passzolom, bármennyire is szerettelek volna benneteket megörvendeztetni. Úgy döntöttem, nem gyötröm magam, semmi értelme, mert nem leszek kész a karácsony előtt a betervezett, félig kész tárgyaimmal. Sajnálom, ha valaki nagyon várta. :( Amit oda terveztem természetesen szép sorjában elkészítem, és amikor valami épp elkészül, felteszem, vegye-vigye, akinek megtetszik. Lehet, hogy lesz ami még idén felkerül, ám a tárgyak többsége gyanús, hogy csak jövőre. Remélem gazdára lelnek majd. :)
Azért bízom benne, nem orroltok rám nagyon ezért a döntésért?!
Állandóan fáradt vagyok, sosincs időm mostanság semmire, ha van is egy kicsi, vagy házimunka lesz belőle, vagy csak ülök és nézek ki a fejemből.
Eléggé lehúzza az agyam nap mint nap a:
megkötöd, segítesz, lerajzolod, lecsavarod, kiradírozhatom, kimehetek, így kell, jó lett, becipzározod, megmutatod, elolvasod, kifaraghatom, elvehetem, mehetünk, ihatok, ehetek, kimehetek? 26X
No meg a:
megrúgott, csúnyát mondott, meghúzta, fellökte, széttépte, hozzáért, rám nézett! ....
Nagyon szeretem őket, mostanra úgy érzem összerázódtunk, mindegyikőjük egyéniségét ismerem, de fárasztóak, no.... :)

És Ábelem is két hetente beteg. Most épp az egészséges fázisban vagyunk. :)
Most tanácsot kérek:
Ahogy már írtam, előző héten hányt, ment a hasa. Meggyógyult, kapott egy 5 napos Normaflore kúrát is. Aztán annyira fel volt fúvódva szegény, naphosszat csak eregetett, hogy adtam neki még egy Normaflore szuszpenziót. Erre éjszaka akkorákat trotylizott, hogy csak na. Utána kikupálódott. Most megint nagyobbnak gondoljuk a pocakját, bár jól van, bili téren is minden oké.
Anyukák, ti tapasztaltatok ilyet? Vigyem orvoshoz, vagy ez a haspókság oké?
Segítsetek!

8 megjegyzés:

  1. Jártatok baba masszázsra? Nálunk is gyakran van Grétával ilyesmi probléma, segít a has simogatás. Napocska: jobbról -balra napocskát simogatsz a hasára. Nem túl gyengén, de nem is erősen. De! Érdemes orvossal beszélni!

    VálaszTörlés
  2. Nálunk ugyan nem volt - és ne is legyen - hányásos hasmenéses nyavalya, de felfúvódni és eregetni azt szokott.
    Leginkább, akkor amikor rendesen eszik. .. oviba járunk és a vajas kenyér és amin van valami az nem megy. ... akkor inkább sima kenyér.
    Na ... nálunk is van és szerintem most az emésztése változik. Másképp dolgozza fel vagy mást evett 'össze". pl hagymásat ettetek vagy olyan leves /főzelék stb volt. pl. brokkoli volt egyik nap az oviban.
    Gondold végig mit evett aznap. ... sőt az is lehet, hogy a Normaflore most teszi rendbe a gyomor és bélfalat.

    Munka és nyavalygás: megértem mit érzel.
    Én még annyira sem jutok a hobbymhoz, mint te ... bár nekem van főiskola is ahova szakdoga, vizsgaidőszak, ... munka, ovi és a párom külföldi útjai azok amik erőteljesen lestrapál.
    kezdem azt érezni, hogy túlvállalom magam. .. de tudom, hogy lesz ez jobb is csak ki kell várnom. :-D

    VálaszTörlés
  3. Hassimi:
    A lényeg az, hogy úgy simizd ahogy a bélcsatorna is van azon a tájon.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg sokat számít, hogy mit evett és mennyit. A bölcsiből nekem is sokszor jött úgy haza Ferkó, mint egy kis pók. Sokszor volt a borsótól, babtól. Felhívhatod az orvosotokat, de szerintem ez a hányás-hasmenés utáni állapot is lehet, mert most több marad bent, mint távozik. Ha jó étvággyal eszik, semmi gond! :-)

    Más: munka: én nem haragszom és teljesen megértem, ha a komódot nem töltöd. Bár hiányozni fognak a gyönyörű munkáid, de ugyanúgy csodálni fogjuk őket, ha csak jövőre lesznek kész! Fő, hogy Te és a családod jól legyetek és jól érezzétek Magatokat!

    puszi

    VálaszTörlés
  5. Barbikám a kisgyermekes korból én már kinőttem, de nem hinném hogy gond lenne. Ha a kedve jó és eszik rendesen szerintem nincs nagy baj. Egy ilyen betegség után idő is kell amig minden a régi lesz.
    Ami a komódot illeti. Sokunknak hiányzik majd, de a lényeg, hogy Te elégedett legyél és boldog. Pihenj, olvass inkább vagy csak nézzél kifelé a fejedből ahogyan írtad. Easetleg készítsél MAGATOKNAK valamit. Az biztosan megnyugtatna.
    puszillak

    VálaszTörlés
  6. A babás részhez nem tudok hozzászólni, csak az időpiányoshoz.... Teljes mértékig megértelek, egyet értek, és szerintem ideje lesz Neked is csak a saját örömödre alkotni, mert másképp épp a lényeg fog elveszni: az alkotás öröme.
    Én is megfogadtam, hogy jövőre komolyan, csak magamnak vagyok hajlandó készítgetni szépeket, mert az idei év siralmas, és lassan elmegy a kedvem az alkotástól, is...

    Puszi, kitartást!! Lesz még nyár.. :)

    VálaszTörlés
  7. babapocak: passz, nem volt ilyesmi gondunk.
    munka-hobby-szabadidő
    Tudni kell lassítani. Nem maradsz le semmiről, időd van bőven, csak lassabban mint ahogy szeretnéd. Türelem:)))

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a gyors válaszokat lányok! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online