2010. november 12.

Elsők




Először festettem vásznat és először hímeztem selyemszalaggal rózsákat. :)
Mindkettő lehetne jobb, de mindkettő remek elsőre (legalábbis a saját mércém szerint :D)
A vászon színe egy leheletnyit sötétebb élőben (de nem sokkal), a rózsákból pedig egy kis szív alakú ollóőrt készítek magamnak, majd mutatom azt is. :)
Hímzővásznat még biztosan fogok festeni magamnak, a szalaghímzés viszont nem lopta be magát 100 %-ig a szívembe (igaz, ez még az első csetlés-botlás). Kb. úgy érzek iránta, mint a metálfonallal való hímzés iránt... Szép a végeredmény, de macerás vele dolgozni. :)
Azért fogok még ilyesmit csinálni! :D

9 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik a hímzés!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is büszke lehetsz rá, szépek a rózsikák és a színek is:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a kis minta.A szalaghímzést már régóta szeretném én is kipróbálni de csak halogatom mert tartok tőle. Kifogás mindig van, most éppen az, hogy nincs hozzá szalagom.Már látom a végeredményt biztosan gyönyörű lesz!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem kincsértékű, amit készítettél! Mind a vászon festése (én még nem próbáltam) és a szalaghímzés is csodálatos (ezt sem próbáltam még :(.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm! :))) Nagyon kedvesek vagytok! :D

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is nagyon szép. Így ismeretlenül is... Én is régen "szánom el" magam a szalaghímzésre, illetve még mindig nem.
    Ildikó

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű, Barbi, én semmi kivetnivalót nem találok benne! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  8. Igazán szép finom munkák lettek!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online