2010. november 27.

Egy igaz barátnak, avagy tavasz a télben





Ez a másik leleplezett ajándékom. Ezt is felteszem, mert barátnőm ritkán nézi a blogomat, vagy legalábbis nem tudok az ellenkezőjéről. Kati barátnőm születésnapjára készült ez a szív. Atalie Louise mintáját vettem alapul. Selyemszalaggal hímeztem. Bár azt mondtam, úgy érzem nem fogom szeretni a szalaghímzést (nem is mindig arra megy a szalag, amerre szeretném - a kis csomóktól be is görcsölt az agyam...), mégis ezzel elégedett vagyok (pláne korai próbálkozásként). Szerintem látszik rajta, hogy igazán szívből készült. Legalábbis én belelátom, mert tudom, hogy így van! :) Vannak benne hibák, de szerintem senki nem fogja tüzetesen átvizsgálni. ;) Hacsak nem ti, kedves hímzőtársak. :D A szív formával kicsit megküzdöttem, hogy szépen foglalja magába a mintát, lehet, hogy nem szimmetrikus szív illene hozzá, mégis az lett. :) Tekintélyes mérete lett: 14X14 cm. Megtömtem levendulával a két vatelin réteget.
Főiskola óta igaz, hű barátom Kati (nem barátnő, mert egy barátnővel pletykál az ember, egy baráttal viszont őszintén beszél mindenről). Más városban lakik, érzem is a hiányát. Időnként keressük egymást, beszélünk, de ritkán adunk tárgyi ajándékot egymásnak (mert nem ez a fontos). Most viszont sok-sok évi barátság után úgy gondoltam szeretném valami hímes-hámos ajándékkal meglepni, hisz annyit bütykölök, miért maradjon ki pont Ő a jóból. Remélem, örömet szerzek majd vele! :)
A hátulja zsebes, oda kerül egy baráti köszöntőlevél. :)

SOK BOLDOGSÁGOT DRÁGA BARÁTNŐM!

20 megjegyzés:

  1. Ez valami álomszép!
    De csodálatosan szép lett a meglepid!

    VálaszTörlés
  2. Jajjjjj...... ez is nagyon-nagyon!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Szép ajándékokat készítettél!

    VálaszTörlés
  4. Lindo!!! Lindo Trabalho. Parabéns!!

    VálaszTörlés
  5. Beautiful work! Excellent gift for friend! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép. Biztosan sikerült vele örömet szerezed. És ahogy megfogalmaztad a barát-barátnő mibenlétét! Tökéletesen igazad van.

    VálaszTörlés
  7. wowwwwwwwwwwwwww!!!
    fantastico!
    Mary

    VálaszTörlés
  8. very beautiful heart ....!
    Pat

    VálaszTörlés
  9. Barbi, ez csodazsép!! Elegáns, és szép! MÉltó ajándék egy igazi barátnak :))

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű, elállt a szavam:)

    VálaszTörlés
  11. Hű, de gyönyörű, még nem is láttam!:o)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online