2010. november 24.

Dorkának



Volt még nyáron egy blogszülinapi játékom. :) A játék harmadik nyereménye egy hímzett boríték volt, ami további nyereményt rejtett. A nyertes választhatott a Komód tárgyaiból. Mivel a Komódba mai napig nem volt időm a mintákon kívül tárgyakat feltenni, kértem Dorkát, válasszon valamit az eddigi munkáim közül és ismét elkészítem, ezúttal Neki.
Ő a lila madárkás dobozt választotta, amit régebben Ninának egy cserebere alkalmával készítettem (és a posta akkor egy kis ijedtséget okozott, mert elkalandozott a csomag). Elkészítettem Dorkának is. Kisebb lett, de közel hasonló. Még volt a lila anyagból is, amivel az előzőt is béleltem. Belülre tettem egy apró cipellő gombot. A dobozt ismét kicsit vénné tettem ráspollyal, drótkefével... :D
Fotót csak ennyit hoztam, mert nem lett a többi kép sikeres.
Sok szeretettel Dorka!
Te is jó sokat vártál az ajándékodra!
És még sokan sorban állnak és várnak a tartozásaimra. Köszönöm a türelmet!

7 megjegyzés:

  1. Csodás lett Barbi!
    Azt hiszem megérte Dorkának várakozni!:D

    VálaszTörlés
  2. Minden várakozást megért és felülmúl! Annyira, de annyira...

    VálaszTörlés
  3. Очень красивая вышивка на шкатулке!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online