2010. október 3.

Négyszögletű kerekerdő


Marcsi blogja adta az ötletet, hogy én is kezdjek egy újabbat, a sok között. :D
Én is iskolaotthonos első osztály tanító nénije vagyok, Viki kolléganőmmel párban.
Úgy gondoltam, hogy érdemes lenne a mi gyerkőceink szüleinek is indítani egy naplót, hisz szinte csak az iskolába be- és kilépéskor látják a gyermeküket, nem látják mi történik velük egész nap.
Belekezdtem. Nektek már meg is mutatom, bár a szülők csak hétfőn tudják meg a blog címét, amire a múlt héten áldásukat adták. :)
(Még lesz rajta link lista és egyebek is, csak egyenlőre gyorsan leírtam az első mondanivalóimat... :D)

8 megjegyzés:

  1. Bár nem vagyok tanító néni, és kicsi gyerkőckéim sincsenek már, elolvastam az eddigi bejegyzéseket, és nagyon tetszenek.
    Barbikám, lesz energiád még erre is? Csodállak érte!

    VálaszTörlés
  2. De örülök, hogy megcsináltad. Jövök majd kukucskálni, ötleteket lopikzáni, ha szabad.Magyart tanítod? Matekos bejegyzés is lesz?

    VálaszTörlés
  3. Nőné, bízom benne, hogy lesz! :)

    Marcsi, én a magyart és a rajzot, technikát tanítom, de szeretnék fotózni a többi órán is, és bár kolléganőm nem igazán konyít a blogíráshoz, ha lesz mondandója természetesen azt is megírom a blogra. :D

    VálaszTörlés
  4. Hihetetlen mennyi energiád van. :))

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű az új blog, és igaza van Juditnak, hihetetlen, hogy mennyi energiád, türelmed van és mennyi felé tudsz koncentrálni és ami még jobban hihetetlen, hogy mindezt mindenhol és mindig precízen, pontosan, gyönyörűséggel, kreativitással!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Egy kicsit fáj a szívem!Ezért szégyenlem magam, mert igazából magamat(a fiacskámat) sajnálom, hogy olyan kevés hozzád hasonló tanárnéni van!Nagyon sokat adsz ezzel a szülőknek!
    Rengeteg kitartást és jókedvet kívánok hozzá!

    VálaszTörlés
  7. Bár ilyen elhivatottak lennének az én lányom tanárai is!

    VálaszTörlés
  8. Dia, Norono, Jucus, nagyon köszönöm! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online