2010. október 4.

Hurts


Megvettük és naggggggyon nem bántuk ám meg! Fél óráig kereste az eladó ezt az egy példányt az üzletben Zs kedvéért. :)
Háromnegyed óra kényeztetés a fülnek, szuper album!
Azt is nehezen döntöttem el, melyik számot is tegyem fel ide, mert mindegyik olyan jó.
De talán ez a kedvencem, bár a videó kissé bizarr, komplett Gillette for Women reklám (ahogy egy megjegyzésben olvastam). ;D
Rég vettem/vettünk már albumot. Most megint lesz mit agyonhallgatni. :)




Mondtam én, hogy nem tudok dönteni, itt van még egy csodás szám! :)

4 megjegyzés:

  1. Hú de jól esett ez, így a délelőtti kávém mellé!
    Köszönöm!:)

    (Ezt még az előző posthoz kéne írnom igazából: Hősként tekintek rád!:D)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan: és nagyon tetszik jópár szám!!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, Barbi, én nem ismertem ezt a csapatot, de azt hiszem be kell szereznem ezt a zenét! Olyan gyönyörű tiszta hangja van ennek a pasinak!

    VálaszTörlés
  4. ez tényleg nagyon jó zene :))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online