2010. október 11.

Halloween kibökve








Bár nem szoktam rögtön nekiesni a saját mintáimnak, ezt nagyon szerettem volna készen látni. :)
Pedig nálunk nem Halloween van, hanem Mindenszentek és Halottak napja.
Sikerült is kihímeznem késő esténként egy-egy film alatt.
Nina Pumpkin és Garden Slate fonalait használtam ( a farkasfogat is Nina festette), 36 ct-os zweigart vásznon, két szálon egy szállal.
Elégedett vagyok vele. Tetszik, hogy ilyen kis softos, nem vad narancs-fekete. :) Egyetlen mulasztásom van, a denevérnek nem kanyarítottam szemet. Mindegy, úgyis "lát" a sötétben. ;D
A kis állványt még édesapám készítette.
Bár süt a nap, egyszerűen nem tudtam most igazán jó fotókat készíteni, valójában nincs most türelmem hozzá.

5 megjegyzés:

  1. Hűűű, ez félelmetesen jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  2. De jó, annyira klassz lett, ez az állvány is szuper hozzá :)

    VálaszTörlés
  3. Akkor leírom: K....a jóóóóóóóó! :-))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a minta, szép lett készen -a kerettel együtt meg pláne jó- én is elviszem és majd mutatom ha kész lesz az én verzióm : )

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online