2010. október 28.

Bobinák


Hababann gyönyörűségek.
A fotót Ninától csentem.
Én már rendeltem magamnak, szintén a farkasfogakat álmodtam rájuk, alig várom, hogy tekergethessem. :)
Gőzerővel hajtjuk a karácsonyi kiteket, már tényleg csak párat kell aludni! ;D
Közben nyakig vagyok mindenben, meg mégsem. Mert ha nyakig el tudnék merülni a hobbiban, akkor már rég kész lennék mindennel.
De általában nekem minden az utolsó pillanatban sikerül.
A Komód idén egy nagyon megcsúszott Komód lesz, már ha lesz. Remélem sikerül feltennem néhány dolgot decemberig, ha nem, mert erre is van bizony esély, akkor Mea Culpa. Tudom, hogy nem ez volt az ígéret. Így alakult. Akkor újévi portéka lesz. De bízzunk az ideiben. :)
Természetesen a minták, készletek vannak/voltak/lesznek! :)

3 megjegyzés:

  1. maravilhosos seus kits !!!
    Imagens lindas !!!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Tudnál nekem segíteni? Hol lehet rendelni ilyen lapos bobbinokat? Ránéztem a linkre, de sehol sem találok egyéb adatot... vagy csak átsiklottam rajta? Több, mint egy éve kutatok ilyenek után!
    Az e-Mail címem: ducikaducila@gmail.com

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online