2010. szeptember 12.

Őszi chanson

Ősz húrja zsong,
jajong, busong
a tájon
s ont monoton
bút konokon
és fájón.

S én csüggeteg
halvány beteg,
mig éjfél
kong, csak sírok,
s elém a sok
tűnt kéj kél...

Oh, múlni már,
ősz! húllni már
eresszél!
Mint holt avart,
mit felkavart
a rossz szél...

Paul Verlaine


Nem vagyok ilyen mélabús, mint Verlaine volt verse írásakor. Csupán nagyon szeretem ennek a versnek a dallamát. :)
És őszi színeket hoztam.

Bűnös vagyok ám, mert csöppnyi szabadidőmet is olyan dolgokra fordítom, amelyek ráérnének. Becsszó, hogy most már a kreatív-tartozásaimat igyekszem leróni!
Tudom, sokat jár a szám, és nem cselekszem.



Ezt e helyes ötletet Judillánál láttam tavaly ősszel. Nagyon megtetszett, és megkérdeztem, nem gond-e, ha "lekoppintom". A válasz persze azt volt, hogy nem. Köszönöm Judilla! :)
Nagyjából leszámolgattam az x-eket, elővettem a Ninától vett fonalakat (majd azokat is lefotózom) és stílusosan a Pumpkinból lettek a tököcskék. :)
A betű és a szárak pedig a Garden Slate fonalból.
Egyszerű kis pinkeep lesz, ha egyszer lesz időm befejezni. :) Tetszik a nemes egyszerűsége! Szívem szerint lefordítottam volna a boo-t húú-ra, de akkor mi lett volna a tököcskékkel? :)


A másik, amit ma hoztam össze, egy régóta dédelgetett vágyam.
Annyi szép, gyerekeknek készült ceruzatartót láttam már sok-sok blogon. Én is szerettem volna egyet (én, a nagy gyerek :D).
Összeválogattam a legszebb, őszi színekben pompázó textiljeimet és elkészítettem. Egész méretes lett egy-egy zsebecske, két ceruza is megfér egymás mellett mindegyikben. :)
Varrtam rá két narancs fagyöngyöt és egy hasított bőr pántocskát.




A hasmenés szerencsére lecsengett a családban, viszont most a torkom fáj nagyon-nagyon. És ez nem csupán az iskolai megerőltetés. Nagyon kapar, nagyon piros.... Méz, tea, homeopátia...
Majdcsak helyrejön. :)
Ábel bébi holnap megint bölcsizik. :)
Nem halad most a blogom, de ilyen tempóban haladnak a kreatív dolgaim is, ami érthető.
Nagyon hiányzik az intenzív kézimunka. Ehelyett most munkafüzeteket javítok. :)
És ami rettenetesen zavar, hogy mikor nagy ritkán benézek a bloggerre, annyi, de annyi új bejegyzés van másoknál, hogy nem győzök utánaolvasni. Bevallom őszintén többnyire a képeket nézem. Annyi gyönyörűség van mindenkinél!
Hol van már a régi nyugalom!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a ceruzatartó, ezt nem csak ősszel lesz jó használni;)!! És persze jobbulást:((

    VálaszTörlés
  2. Bonjour,
    Pouvez vous me dire de qui est la broderie sur la boite hexagonale du 27 junius, c'est très joli. Merci pour la réponse. Jo

    VálaszTörlés
  3. Először is jobbulást neked! :) Aztán nagyon tetszenek a tökök és a tolltartó is, kell ilyenkor az ember lányának a kényzetetés és hát amikor kevés az idő, valahogy az önző én is előbújik. Vagyis én nem siettetlek, ha van időd és jön az ihlet, majd alkotsz. :)
    A blogokkal is ismerős az érzés, mióta bent nem tudok garázdálkodni, csak gyorsan végigpörgetem a képeket itthon és kész, pedig annyi helyen tudnék megjegyzést hagyni...

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást neked! Pihengessél amennyire a lurkótól és a munkádtól tudsz.
    A blogolásnak ezt az érzését én is ismerem. Mióta újra dolgozom szinte semmi időm sincsen. A blogokat is csak gyorsan végignézem, bent kommentelni nem is tudok, nézegetni is csak ritkán. Alkotni pedig egyre kevesebbet. Mindig vigasztalaom magam, na majd most többet foglalkozom a kedvenc dolgokkal, de hát a gyerekek az elsők... Nem baj, majd lesznek még nagyobbak is, tervek is kellenek az ember lányának. :))
    puszi
    Cherry

    VálaszTörlés
  5. Szia Barbi,
    A kedvenc őszi versem! Régen, amikor középiskolában tanultuk, nekem is kint lógott sokáig az üzenőfalamon!
    Őszi vers, és mégis oly csodás! A mély magánhangzóival, amelyek az elmúlást idézik, és a sok "s" meg "sz", amiről nekem mindig az esőt juttatja eszembe...
    A gesztenyegyűjtés és az avarillat miatt, még ez az egy dolog, ez a vers az, ami miatt számomra szerethető az ősz.
    Köszönöm, hogy kitetted!
    Zsuzsi

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online