2010. szeptember 4.

Madárijesztő




A gyerekeket vidám őszi dekorációval vártuk az első napon. Kolléganőm is ügyesen varr, hajtogat... Sok-sok kész dekorációt hozott, így alig volt dolgom, ezért úgy gondoltam, hogy az egyik faliújságra szánt madárijesztőnek nagyobb feneket kerítek és nem papírból készítem el.
A testét textilből varrtam, vatelinnel tömtem. A karjait, lábait külön varrtam rá egy-egy gombbal. Kapott egy kis kertésznadrágot (egy régi ingemből :D), raffia hajat, zsákvászon kalapot, jojó napraforgót, kesztyűket, cipőket filcből, egy régi sálat kisebbre szabtam neki. És odarepült hozzá egy duci madár is (mert hát nem is olyan ijesztő ez a madárijesztő). :D


Volt egy régi rácsom, amit még édesapám készített, amikor tanítani kezdtem. Az legelső osztályomnak is órarendet készítettem rá, de azt akkor sógyurmából, temperával festve. Most zsákvászonból, kétoldalú vetex segítségével ragasztott mintákkal készült. Ez is puhára tömve vatelinnel. :)

***

Az első hét, amikor csak mi pedagógusok jártunk még be az iskolába elég fura volt. Még idegennek éreztem (még fogom is egy darabig) magam, annak ellenére, hogy több embert is ismerek a tantestületben. Egyébként nagyon kedvesen fogadtak. Most már otthonosan járom a folyosókat. Bár még nagyon nem tudom mindenki nevét.
Az osztályunk nagyon aranyos, 26 apró kis "gazember". :D
26 emberke, de mindent 52-szer kell elmondani. No, de még csak három nap telt el. Az ő nevük már megyeget.
Az első szülői értekezlet is megvolt. Este negyed 8-ra értünk haza. :S De hát az első, elsős találkozó a szülőkkel ilyen. :)
Az iskolaotthonban heti váltásban leszünk, de most az első három nap egész nap voltunk.
Meg is látszik rajtam, nagyon fáradt vagyok.
Be is rekedtem rendesen. Félre ne értsétek, nem ordibálok én a gyerekekkel, de 26 egyszerre beszélő gyerekkel muszáj hangosan beszélni, hogy mindegyik értse, hallja, mit is szeretnénk. :)
És úgy beszélni hozzájuk, hogy a többi ötszáz ott hangoskodik mellettük az aulában, na az nem semmi...
Hogy még nehezebb legyen a kezdet, rögtön rémes idő lett szeptember 1-jével, és Ábel is megbetegedett. No, nem vészes, egy pici hasmenés, orrfolyás. Arra persze elég, hogy ne pihenjünk a hétvégén teljesen nyugodtan.
A bölcsit élvezi, Orsi néni szerint most nyílt ki, nagyon jópofa, barátságos. :D

Még mindig lógok sok dologgal, erre-arra,
de egyenlőre a család, Ábel, a suli és a kitek foglalnak le 24 órában.

5 megjegyzés:

  1. hogy Te milyen ügyes vagy és hogy milyen ötleteseket alkottál!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes szépen kivitelezett dekorációk.
    Irigylem az energiád!
    S az elsős dolgokat nagyon megértem, s tapasztalom. Szörnyen nehéz, főleg ha előtte volt egy kis szünet.
    Kitartás!

    VálaszTörlés
  3. nagyon ügyes vagy!Jópofa lett a madárijesztő is!:)
    Sok kitartást és türelmet kívánok a munkádhoz!
    Puszi a "nagyfiúnak" is:)

    VálaszTörlés
  4. Csudajó a madárijesztő és az órarend is :) gratulálok :)

    VálaszTörlés
  5. Olyan ügyes vagy, szívesen lennék a kisdiákod...:) Emlékszem, mikor én kezdtem suliban dolgozni(napköziztem), egy vicces kolleganőmtől sípot kaptam ajándékba...:) kellett is...

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online