2010. szeptember 13.

Indák és tulipánok




Kicsit elhanyagoltam a mintablogom. Most hoztam két négyzet alakú, mono mintát, talán jó szolgálatot tesznek dobozok díszítésénél. :)
Az egyik indás, a másik tulipános.
Szerintem biscornunak is megteszik, bár nem készítettem hozzájuk sarokdíszt.
Jó hímzést!
Mutasd, ha kibökted! :D

(Van még kettő a tarsolyomban, azok teljesen más jellegűek, ha lesz időm, azok is felkerülnek a gépre, még a tervezőbe nem rajzoltam be egyiket sem, papíron hevernek...
Az egyik csajos, a másik vintage. ;D)

6 megjegyzés:

  1. Mindkettő csodás, de a tulipános mintha jobban tetszene! :) Te aranykezű Barbi... :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek és a többi is! Megnézegettem a többi mintáidat is, hát gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  3. Az indás nekem NAGYON bejön. GRATULA!

    VálaszTörlés
  4. Jaj, de szépek! A tulipánost biztosan megcsinálom!

    VálaszTörlés
  5. Hú, én is a tulipánost fogom kivarrni :) Most készül egy dobozka az egyik csipke mintáddal, majd küldök képet ha készen vagyok vele.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online