2010. szeptember 18.

Carnations



Virágban sosem bírtam a szegfűket, na de ezekért odavagyok....
Kissé önteltnek hatnak majd a soraim, de ezzel a mintámmal maximálisan elégedett vagyok! Az utolsó x-ig. Szerintem egyszerű és mégis elegáns, könnyű hímezhetősége miatt gyors örömet hoz. A váza fülei, mint egy kis makrancos hölgyemény csípőre tett kezei... A kövér szegfűfejek pedig mosolyt csalnak az arcomra. :)
No, persze a végeredményhez nagy mértékben hozzájárultak az én kreatív barátnéim kit-társaim, Nina és En. Köszönöm a szépséges fényű Copper fonalat és a remekbe szabott kis hornbookot!
A fonaltartót (En előzetes engedelmével) kicsit magamévá formáltam. Persze csak a színét. Ahogyan a dobozokat szoktam. Egy kis lakk, egy kis reszelés, aztán egy kis akrilfesték.
És egy kis puha anyaggal bedörzsölt Pronto. :D
Haloványabb lett, mint az eredeti. A 40 ct-os teával festett vásznat hímzés után ismét megfestettem, szintén teafűből készült erős teával. Kapott egy kis farkasfogat és most simogatom, nézegetem, piszokul elégedetten és önteltem!
Mert megérdemlem! ;D

Ha te is szeretnél ilyen elégedett lenni magaddal, hogy elkészítetted,
itt megszerezheted
a hozzávalókat! :D

14 megjegyzés:

  1. Очень красиво! Удовольствие пользоваться таким органайзером для ниток.

    VálaszTörlés
  2. Barbi, én nem vagyok otthon a keresztszemes világban, de ez gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett Barbi!Még annál is ...!:))

    VálaszTörlés
  4. Nem önteltség. Én is imádtam hímezni, és egy nap alatt megvolt összeállítással együtt.
    Köszönöm még egyszer!

    VálaszTörlés
  5. Hát, rajtam nem sokban múlik ennek a kitnek a sikere :) Szerintem az a legjobb benne, hogy mindenki a saját képére formálja, festi, koptatja a fa alapot is, az anyagot is... Na jó a fonalat nem :D
    Gyors siker és milyen szép siker!! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek a színei! Tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a gyönyörű munkádért...

    VálaszTörlés
  8. Hihetetlen, hogy mennyire más formát ölt mindenkinél a kit! :) Briliáns megoldás!!!! :D

    VálaszTörlés
  9. Én is úgy szeretem!!! Nagyon szép!! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon - nagyon tetszik nekem is , olyan szép ....

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép lett, gartulálok!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online