2010. szeptember 18.

Boo/Húú


Bekereteztem a kis tököcskéket.
Először pinkeepnek akartam elkészíteni, de már nem bánom, hogy a fekete keretet választottam, mint ahogyan Judillánál láttam.
Azaz nem fekete volt a választott keret. Egyszerű ikeás fenyő keretecske. Bekentem fekete temperával. Rá egy kis hobbilakk szigorúan elnagyolva. Aztán egy kis drótkefe. Majd egy bazinagy ráspoly (mivel nincs itthon csiszolóvásznam). :D Aztán a karcolásokba dörzsöltem egy icipici sárga akrilt. :)
Nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel. Jól mutat az őszi asztalunkon. :)
Soha nem dekoráltam őszre a lakásomat/lakásunkat. Most rám jött a sok szép tantermet látva. :)
És igenis, most már minden évben megteszem.
:D
A keret a régi iskolai palatáblákat juttatja az eszembe. :)
Lám egy egyszerű, unalmas kis keretből is milyen sokat ki lehet hozni...



6 megjegyzés:

  1. Nekem is ugyanaz jutott eszembe.
    Csodás lett a keret!

    De az osztálydekorációt is úgy megnézném!

    VálaszTörlés
  2. Remek ötlet,csodás végeredmény!!Hangolódjunk az őszre...:)

    VálaszTörlés
  3. Ez egyszerűen szuper lett!! Annyira tetszenek a kopottas, régies hatású keretek! Pláne, hogyha kézel készül a koptatás :) Nagyon ügyes vagy, de ezt eddig is tudtam :)

    VálaszTörlés
  4. Immádom!:o) Egy Halloween-es képkeret legyen is fekete...nekem mindig a Halloween jut eszembe ezekről a tököcskékről!

    VálaszTörlés
  5. Barbi!!!! Ez a keret gyönyörű lett, persze a többi része is TÖK jó!!!! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online