2010. augusztus 8.

Titkos szombat leleplezve



Írtam, hogy valahová, nagyon messze utazom szombaton. Szolnokon jártam! Már a jegyvásárlás is körülményes volt, és a hölgy hitetlenkedve kérdezett vissza, hogy még aznap vissza is jön? Nos, igen. :)
Marcsitól kaptam egy nagyon szívélyes meghívást, aminek egyszerűen nem lehetett ellenállni (nem mintha egy pillanatig is akartam volna... :D)!

A vendégek közt volt még Melinda, Nina, Rita és Zsófi is. Mindegyikük finom lelkű, kedves szavú, mosolygós, egy húron pendülő barátnő! :D
Az ilyen találkozók mindig olyan izgalmasak, akár egy első randi.
Sosem csalódom az ilyen találkákon, hanem örömbomba mindegyik. :)
Micsoda remek nap volt! Egyedül csak azt sajnálom, hogy az út hosszabb volt, mint az ottlétem. Hát igen, a távolság...

Minden tűbarátnőnek készültem meglepetéssel, ahogy már ezt is megemlítettem korábban. Most meg is mutatom:


Apró, levendulával tömött, csipkeszíves (saját minta) ollóőröket készítettem, és repesztőlakkal festett fonaltartókat, kerámiagyurmából. Az ajándékok mellé került a szívecske mintája is. :)

Marcsi tündér volt és remek házigazda! Mennyei ebéddel várt. Sőt, még vacsorával is készült! Dalma lánykája pedig szintén hihetetlenül édes és vendégszerető volt. És micsoda találkozó ahol még a vendég is gyönyörű ajándékokkal térhet haza! De sokkal többet kapott a lelkem és a szemem! :D


Dúskáltunk a csodás munkákban, be nem állt a szánk! :D
Sőt, még egy kis gyorstalpalót is kaptam Ninától hardanger hímzésből. :)
Már eredménye is van, azt majd a következő bejegyzésemben mutatom. Ez most csak az örömteli napé!

Köszönök mindent Marcsi!
Nektek is lányok!
Egy élmény volt

(bízom benne, hogy lesz még ilyen alkalom, akár nálam)! ;D

6 megjegyzés:

  1. Én is köszi :)) Kitettem ide magam mellé a lámpámra, érzem a levendulát, finom nagyon :)
    Olyan jó volt találkozni megint, és tényleg, remélem én is, hogy lesz még bőven ilyen napunk :)

    VálaszTörlés
  2. A tiéd is illatozott fotózás közben! :D

    VálaszTörlés
  3. Olyan szépeket, és kedveseket írtál!
    Köszönöm! S épp mellettem is itt van a szivecskéd! :-)
    Úgy örülök, hogy el tudtál jönni hozzám!

    VálaszTörlés
  4. Örüölök,hogy találkoztunk! puszi:))))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online