2010. augusztus 27.

Salmon Lace Sampler


Egy újabb doboz.
Lehet tippelni kié a minta, és kié a fonal? :D
Készletben kapható minta lesz ez is! :D Most már tényleg csak napok kérdése.
Színe miatt a Lazac Csipke nevet kapta.
A finom csipke hatás elérése érdekében egy szállal hímeztem és azzal is ajánljuk Ninával.
A dobozt biz' most megtartom magamnak.
Sokat dolgoztam vele, sokáig.Szülinapi meglepi magamtól magamnak.
Belül apró zsebei vannak, amolyan apró varrósdoboz, talán az aktuális munkáknak. Mindenféle apró-cseprő dolgot tettem a doboz tetejére, szép gyűszű charmot, ollót az elejére, csatot, francia kapcsot, régi-régi gombokat, szép kövér gombostűt, kávéval festett csipkedarabot és egy különleges alakú biztostűt. :) Szép amerikai vászonnal szegtem körbe, ez a vászon került a belsejébe is. A dobozt akrillal festettem, a színre rámentem fehérrel is, ezt elmaszatoltam egy textillel. Repesztőlakkal is lekentem, sőt még drótkefével és reszelővel is nekiestem, hogy kicsit rusztikusabb legyen. A tetejére selyemszalagot fodroztam keretnek.
Tetszik. :) Szeretem. :)
Remélem, ti is szeretni fogjátok a mintát, ezt a fonalat pedig egyszerűen nem lehet nem imádni!


15 megjegyzés:

  1. Jól megdolgoztál vele, de megérte, mert szép, aprólékosan kidolgozott míves munka. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!
    Szépek a színek. Igazi kis nőies darab!
    Nem csoda, hogy megtartod magadnak! :)
    Kozi

    VálaszTörlés
  3. Tényleg csodás munka, és az oroszlánrésze most is a Tiéd :) Imádom a dobozaidat :) Csodás!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon klassz ez a zsebecskés doboz, imádom! A minta is szép, a fonal is :) És cakkumpakk az egész, ahogy van! Tök jól néz ki ez a felezett tető: hímzés + mütyürök :)

    VálaszTörlés
  5. Hogy ez a doboz micsoda egy gyönyörűség lett!

    VálaszTörlés
  6. Drága Barbi!
    Megérdemled, tartsd is meg! Gyönyörű lett. Hihetetlenül precíz munka - mint ahogy Tőled azt már megszokhattuk!

    sok puszi

    VálaszTörlés
  7. Nagyon guszta, nagyon szép darab!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű szép lett a dobozkád :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett a dobozkád! Kívül-belül. Szép a hímzés, a fonal. Kíváncsi vagyok már azokra a régen bezengett kitekre!! :)

    VálaszTörlés
  10. Csodálatos lett, szinte megkivántam én is egy ilyen szép kis dobozkát.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon-nagyon szép! Minden hímzőnek álmai netovábbja!

    VálaszTörlés
  12. Ļoti skaista un praktiska kastīte!

    VálaszTörlés
  13. Barbi, álomszép a dobozkád!
    Én azt szeretném megkérdezni, hogy az a szalag a dobozon felül körben: sima szalag, csak húzottan varrtad fel vagy ilyesmit is lehet kapni?

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online