2010. augusztus 16.

Pasi, ha olvas...

Ebben a játékban ugyan nem lehet nyerni semmit, de meg lehet tippelni, hol olvas az én pasim és mi a könyvjelzője. Azt hiszem roppant egyszerű a válasz. :D Igen, pasi, ha olvas... De legalább olvas! :D Bár a PS még mindig előnyben. :S


Ez pedig a pasi, ha rajzol. Bár ezúttal az öcsém művét mutatom. Ez a mi kis gyors fali üzenőnk. Ezt a kedves rajzot akkor kaptuk, mikor Zs-t megharapta egy kutya. Bár mi még jobban jártunk, mert ha mi járunk tesóméknál, Zs nyomdafestéket nem tűrő hülyeségeket ír a naptáruk véletlenszerű pontjaira. ;D
Jó, hogy tesómék jönnek gyakrabban! :D

3 megjegyzés:

  1. Nem lehet, hogy a mellékhelységben olvas? Mert ott én is szoktam! :) (irulos-pirulok szmájli)

    VálaszTörlés
  2. Én is a toalettre gondoltam :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem az a legjobb hely az olvasásra:) Na meg persze a fürdőkád jó forró vízzel, főleg télen.
    Páromnak ugyanilyen könyvjelzője van:D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online