2010. augusztus 8.

Még valami


Egy apróság, amit gondoltam teljes egészében megmutatok. A Komódba kerül majd. Az alapot Ritától vásároltam. Zs szerint nagymamis. Remélem, hogy lesz, akinek a szívébe lopja majd magát, és szeret nosztalgiázni. :)
A Komód egyébként nem tudom mikor töltődik fel ajándéktárgyakkal, ugyanis annyira lefoglal a bölcsizés és a kitek kitalálása, összeállítása és egyéb teendőim, hogy nem úgy haladnak a komódos dolgok, ahogy eleinte terveztem. Tartozásaim is vannak kedves blogbarátok felé. Majd jelentkezem időben Komód- ügyben. Idén még mindenképp lesz karácsony előtt. Jövőre viszont valószínű, hogy csak a minták maradnak, vagy olykor egy-egy cseretárgy. :)

4 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, és nem is vagyok nagymami. :P

    VálaszTörlés
  2. Biztos egyszer nagymami leszek, mert már most nagyon tetszik!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Egyik szépség szüetik a másik után. A hardinger valami csuda. A nagymamaás pedig nekem valami egészen békés korszakot sugall.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök neki, hogy Te is velem játszol! Sok sikert!
    Edit

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online