2010. augusztus 25.

Közhírré tétetik a 3 nyertes

Végre van időm elárulni, kik is a szerencsések!

Köszönöm a 111 játékos sok-sok kedves üzenetét, jókívánságait, lelkesedését! Hihetetlen szám!
:))) (Nem győztem vagdosni és hajtogatni a neveket.)

Érdekesen alakult a játék.

3 kedves külföldi is játszott velem.

Örülök, hogy nem kimondottan szépirodalmi, inkább csak önmagam szórakoztatására kiötlött versikém másokat is verselésre késztetett. Nagyon helyes költeményeket írtatok! :)

További érdekesség, hogy 1 emberke 24-én tévedt a játék-bejegyzésemhez. Lemondóan írt, hogy már lemaradt. Mivel egyedül ő jelentkezett határidőn túl, még bevettem a csapatba. Talán ennyit megengedhetek magamnak, mint szülinapos. :)És bizony szerencséje is lett az illetőnek.

Még egy változtatást engedélyeztem, mindjárt mondom is, de előbb elárulom a 3 nyertes nevét.

Elsőként Unikat/Marcsi barátnőm neve került ki a kosárból, milyen meglepő a sors. :D
Második lett Andi (a későn érkező kedves vendégem). :D
És a harmadik mázlista Dorka, aki még nem is tudja, csak részben, mit is nyert.


És akkor a másik apró változtatás. Andi nyerte ugye másodikként a keresztszemes készletet. Mivel úgy látom a blogján, hogy ő nem hímez ilyesmit, ezért ő kapja a madárkás tartót, Marcsi választhat kitet. Természetesen kizárólag akkor, ha Marcsinak is megfelel így. :)
Dorka meglepetése a kis borítékon kívül pedig nem más, mint egy bónusz kártya. Amivel bármit, tényleg bármit választhat majd a Komódomból, ha egyszer végre sikerül feltölteni. Szóval az ő teljes ajándéka még icipicit várat magára (bár remélem, nem fogja megbánni a várakozást). :)



Köszönöm, hogy velem játszottatok!
Remélem, máskor is jöttök!
Gratulálok a nyerteseknek!
Kérem a címeket és már postázok is! :D

22 megjegyzés:

  1. Szisztematikusan lassan olvastam a bejegyzést, nem engedtem volna előre tolakodni a nyertesek nevét, de nem lehetett, mert akkora betűkkel előreláttam a nevem. Hát én annyira szerencsés vagyok, hogy ezt már tényleg nem is hiszem el. Most tuti, hogy én nyertem, s ráadásul az egyik kitet?
    Fennhangon nevetek, úgy örülök. S nagyon nagyon boldog szülinapot kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a boldog és szerencsés nyerteseknek!

    VálaszTörlés
  3. Drága Marcsi! Igeeeen! Elvileg a madárkás tartót nyerted, de ahogy írtam, gondoltam örülnél a kitnek is. Rendben lesz így? Majd gondold ki, melyiket szeretnéd! :D

    VálaszTörlés
  4. Azta, hát ezt nem gondoltam volna!!! Éljen-éljen-éljen! Nagyon szépen köszönöm, már azt is hogy bevettél a játékba! Tényleg csak meg akartam dicsérni, hogy milyen gyönyörűségeket készítettél, el se hiszem, hogy az egyik az enyém lehet! Most igazán bearanyoztad az estémet!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a nyerteseknek,és köszönöm a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a szerencséseknek, sok örömet az ajándékokhoz!

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a szerencséseknek és köszönöm, hogy játszhattam nálad! :o)

    VálaszTörlés
  8. Szívből gratulálok a szerencséseknek!!!

    VálaszTörlés
  9. Gratula a nyerteseknek, és köszi a játékot. (Unikatnak külön is! :)

    VálaszTörlés
  10. Jaj, dehogy bánom! Nem is akartam hinni a szememnek! Aztán körbetáncoltam a lakást! Most pedig mindig félreütök és föld fölött lebegek.
    Rákattintottam a névre tényleg én vagyok-e, csak akkor hittem el.
    De jó!
    Nagyon köszönöm a játékot és boldog születésnapot kívánok neked! Ábelnek nagy puszit küldök!

    Dorka

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok én is! :)
    A Dorka nevet meglátva majdnem elkezdtem örülni, de még időben leszálltam a földre. :D Én már Lidércke maradok... :)

    VálaszTörlés
  12. Szia Barbi!
    Biztos nem kaptad meg az e-mailemet,szeretném ha te is válaszolnál az egész évben tartó játék kérdésére:
    http://treboretta.blogspot.com/2010/08/szurke-indianos-rojtos-2-kerdes-az-eetj.html
    Köszike
    szia
    Heni

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok a nyerteseknek, és örülök, hogy veled játszhattam :)))

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok a nyerteseknek!Barbi, köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok én is a nyerteseknek!

    VálaszTörlés
  16. Boldog születésnapot még egyszer a blognak és az írójának!. Köszönjük a játékot, és éljenek a nyertesek!

    VálaszTörlés
  17. Szívből gratulálok a nyerteseknek :)

    VálaszTörlés
  18. Gratulálok a nyerteseknek, meghiszem ám, hogy nagy az öröm :)
    Barbi, további sok-sok szépet és jót!

    VálaszTörlés
  19. Gratulálok a nyerteseknek, és köszönöm a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online