2010. augusztus 13.

!!!Játék!!!


Ismét versbe szedtem egy játékot,
ami sokat váratott magára...
Remélem, nem megyek olvasóim agyára
vele.
Na, gyere!

Olvasd és játssz!
Talán megtetszik, amit látsz,
amit kapsz,
ha egy rövid megjegyzést adsz.

Szabad vers ez a javából kérem,
nem találsz jó rímet minden sorvégen.
Lehetne frappánsabb, de most ennyi tellett,
főzés, varrás, hímzés, gyerek mellett.

2 éves a blog, 32 éves lesz az író,
alkotóvágya sok energiával bíró.
A játék kezdete a blog szülinapja,
végén ünnepel, ki az ajándékot adja.

Vidd hírül másnak -
minél többen játsz'nak,
annál jobb Nekem,
máris a lelkes üzeneteket lesem.

3 ajándékot kínálok mustrára,
eszmei értéke mindnek nagyobb, mint valódi ára.

1.
A boldogság kék madarát kapja az első nyertes,
remélem, a boldogságtól majd a föld felett repdes.


2.
A második szerencsés választhat egy kitet,
melyeknél a tervezőpáros magáért nagyon kitett.


3.
Végül a harmadik borítékot kap, ami újabb titkot rejt,
mit e díszes társaság bizony nem is sejt.
Nem is kötöm senki orrára addig,
míg a játékom élesben zajlik.


Mind-mind saját tervezés,
két kezem munkája,
épp ezért mindnek
megvan a maga bája.

Ha versem nyögve nyelős, akkor is nyeld le,
legfeljebb legközelebb nem jössz majd erre.
Ám akinek ízlik, örömmel veszem,
hogy értékeli, ha néha elmegy az eszem.

Köszönök mindent, mit a 2 év alatt kaptam,
és bízom benne tetszik, amiket én adtam.
Továbbra is jövök, bár nem oly' sűrűn, lehet,
de ha dolgozni kell, az ember lánya mit tehet...

Kezdődjön a játék, szerencsére fel!
Ajándékra a 3 nyertes a finisben lel.
Akkor leplezem le a boríték titkát,
most már nem koptatom tovább a virtuális tintát.

;)

(A képeken az egyéb tárgyak csak dekorációk!)

114 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot, még sok szép alkotást és ilyen jó kis verset. Engem megmosolyogtatott, köszönöm!
    Kívánom, hogy teljen még sok örömöd a blogolásban! Az ajándékok csuda szépek, bármelyiknek nagyon örülnék!

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot kívánok mind a blogírónak, mind a blognak! Továbbra is alkoss sok szemet gyönyörködtető alkotást.Szeretek nálad nézelődni:)

    VálaszTörlés
  3. Azért nem vagy semmi :)) Izzadva sem tudnék ilyen frappánsakat írni :)
    Jövök, kiteszlek nálam is :) Puszi!
    Azt ugye már mondtam, hogy minden darab zseniális? :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon boldog szülinapot mindkettőtöknek! :) Minden látogatás Nálad egy élmény, kívánom, hogy alkoss továbbra is sok-sok gyönyörűséget!
    Nagyon szépen megadtad a módját ennek a játéknak ;)

    VálaszTörlés
  5. Barbi, ez kihagyhatatlan ajánlat! Boldog évfordulót, az ügyes kezű alkotónak!

    VálaszTörlés
  6. Boldog szülinapot! Nekem nagyon tetszik a versikéd! ÉS az ajándékok is, bármelyiket szívesen elfogadnám.

    VálaszTörlés
  7. Boldog szülinapot kívánok te nyelvfacsaró! :)
    Nagyon szépeket alkottál!

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Nagyon boldog dupla születésnapot kívámok. Szuper lett a vers! Bármelyik ajándéknak nagyon örülnék!

    VálaszTörlés
  9. "Ha már nem lehetek az első commentelő
    Leszek az első rá-verselő. :)

    Minden ajándék tetszik nagyon,
    Kedves, hogy így ünnepled szülinapod.

    Én nem is tudnék e csodák közül választani,
    bár előbb a szerencsében kéne bízni.

    Bízok ám nagyon, hogy e kincsértékű csecsebecsék egyike nálam landoljon! :)

    Isten éltesse hát az ünnepeltet s jó szerencsét minden résztvevőnek!

    Üdv:
    Kozi
    www.kozi-keresztszemes.blogspot.com

    VálaszTörlés
  10. Boldogságos szülinapot Neked és a blogodnak is. Sok örömteli alkotást és versírást is ! :)

    Üdv: Ildikó

    VálaszTörlés
  11. Szeretem nagyon a humorod!:)
    És naná, hogy jelentkezem a játékra, hátha ujabb kincsértékű csecsebecsék tulajdonosa lehetek.
    Érted még az elveimet is felrúgom, és kiteszlek a blogomra!:)
    És nem utolsósorban Isten éltessen téged!

    VálaszTörlés
  12. Drága Barbi!
    Neked és a blogodnak is nagyon nagyon boldog szülinapot kívánok!
    Mind mind nagyon gyönyörű alkotás!!!
    Én is pályázom, hátha...

    sok puszi
    Dia

    VálaszTörlés
  13. Kedves Barbi! Ennek a frappáns invitálásnak nem lehet ellenállni! Boldog szülinapot és sok alkotásban gazdag percet, órát, napot kívánok. Andi

    VálaszTörlés
  14. Kedves Barbi!

    Régóta csodálom az alkotásaid, örülnék, ha megnyerhetném az egyiket!
    Boldog születésnapot kívánok Neked és a Blogodnak is!

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok az szülinapokhoz,ötleteidhez,munkáidhoz,és jelentkezem a játékra.
    Elsőseidhez sok sikert kívánok!

    VálaszTörlés
  16. Kedves Barbi! Nagyon boldog szülinapot kívánok neked! A blogod - mindegyik - szuper! Gyönyörűek az ajándékok is. Nem tudok betelni velük, annyira látszik, hogy szívvel-lélekkel készíted őket. Ezúttal én is szeretnék jelentkezni a játékra, és szeretném megköszönni azt a sok mintát is, amit megosztasz velünk. (A Házi Áldásodat már másodszor hímzem. Majd mutatok képet.)
    :)

    VálaszTörlés
  17. Drága Barbi,kalapom emelem!:)
    Isten éltessen még sokáig!!!
    A nyeremények mesések,csak reménykedni tudok,hogy a boldogság kék madara hozzám szeretne repülni!:)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  18. Isten éltessen sokáig! Csodás dolgokat készítettél, nem hagyhatom ki a játékot. :)

    VálaszTörlés
  19. Jajj, de jó! Mosolyokat csaltál az arcomra egy vihar miatt végigvirrasztott éjjel után... Boldog szülinapot, bármelyik ajándék miatt a föld felett repdesnék...:)

    VálaszTörlés
  20. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  21. 32 éves leszel,
    a blogod meg kettő,
    kincseid száma
    pedig egyre nő.

    Gyönyörűek mind,
    s nem bánnám,
    ha az egyiket
    én megkapnám.

    E kis verssel
    gratulálok Neked.
    Isten éltessen
    sokáig Tégedet.

    VálaszTörlés
  22. Szívből gratulálok és örömmel jelentkezem a játékra!
    Margó
    fanika61@freemail.hu

    VálaszTörlés
  23. Hű, nagyon tetszik ez a kis versikéd, és boldog születésnapot ill. blogszülinapot kívánok!:)
    Cecii

    VálaszTörlés
  24. Szép a vers, megmosolyogtattál. Köszönöm.
    Boldog szülinapot neked és blogodnak is!

    VálaszTörlés
  25. Gratulálok mindkét jeles esemény alkalmából! Isten éltessen sokáig!

    VálaszTörlés
  26. Születésnapodra minden jót kívánok,
    s ha nyernék, már most kösz az ajándékot!
    Isten adjon Neked még sok alkotó évet,
    hímezz, tervezz s rímelj még sok ilyen szépet! :-)

    VálaszTörlés
  27. Boldog szülinapot! Csak úgy ontod magadból a kreatívabbnál kreatívabb munkákat! Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  28. Kívánok boldog születésnapot eme blognak, s a blog szorgos és ügyes kezű alkotójának sok szeretettel!
    Szeretnék részt venni a játékodban, ki is teszem a blogomra a felhívást!
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  29. Boldog szülinapot a blogtulajnak, és a blognak
    Mindenki örülhet ha a szülinaposok ragyognak.
    Kivánok sok szépet,jót,kacajt és mosolyt
    Legyen minden szülinapod ilyen „komoly”.:-)))
    Szeretettel:
    Batorba alias Csilla

    VálaszTörlés
  30. Sok boldogságot és kivánok még sok ilyen szép napot!
    Szeretek gyönyörködni a munkáidban és a szép képeidben is. A játékból sem maradnék ki, már meg is meghírdetem a blogomban.
    /Ui: A szóellenőrzés is pont ide passzol! versess/

    VálaszTörlés
  31. Boldog szülinapot Barbi!!!
    Szeretnék játszani én is;)

    VálaszTörlés
  32. Sok Boldog születésnapot Neked és a blogodnak is!! A munkáid gyönyörűek, boldog lennék, ha hozzám vándorolna az egyik nyeremény :) Szép napot, Szabi

    VálaszTörlés
  33. Boldog szülinapot! Szépek ezek az alkotásaid (is). :) Szeretnék játszani! :)))

    VálaszTörlés
  34. Verset írni sajna nem tudok, de szeretnék neked és a blogodnak is sok boldogságot kívánni! A saját és az olvasóid örömére:)
    Szóval, ez az a kék madár, nagyon nagyon Jó! A többi nyeremény is választani nem tudok, de...
    Játszani szeretnék én is talán ... talán...?

    VálaszTörlés
  35. Boldog szülinapot kívánok,
    Blogod és én,nagyon jó barátok,
    Köszönök mindent,amit értem tettél,
    Söt még azt is,hogy tölem táskát vettél,
    Kívánok neked még sok blogévet,
    De nézd el a balga versikémet:)

    VálaszTörlés
  36. Zseniális versike, zseniális ajándékok. Szeretnék én is játékba szállni értük! Boldog szülinapot nektek! :)

    VálaszTörlés
  37. Verset írni én sajnos nem tudok, de repesnék a boldogságtól ha én lennék a szerencsés, bár választani nem tudnék az ajándékok közül és szeretem nagyon a meglepetéseket! :-)

    VálaszTörlés
  38. Hú micsoda gyönyörűséges ajándékok!
    Jönnék én is értük ha lehet, bár nekem már van Barbis kincsem.
    Mindenekelőtt sok boldogságot és még sok szép alkotással teli évet kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  39. Hát harminckét éves lettél --
    meglepetés e költemény
    csecse
    becse:

    ajándék, mellyel megleped
    ezen blogbeli szegleten
    magad
    minket ... :-)

    VálaszTörlés
  40. Nagyon boldog dupla szülinapot kívánok:-) Kérlek, engem is írj fel a listádra! Remélem, az egyik szerencsés én leszek:-))

    VálaszTörlés
  41. Boldog szülinapot blogodnak is, de még inkább neked!
    A versed csúcs, mint te, az ajándékaid pedig pazarok!
    S én is szerencsét próbálok!

    VálaszTörlés
  42. Isten éltessen, és persze a blognak is boldog szülinapot! Én is szeretnék részt venni a játékban; nagyon szeretek gyönyörködni az alkotásaidban! Várom a komód nyílását is.

    Edina

    VálaszTörlés
  43. Barbi!!! Nagyon profi vagy! Ezek gyönyörűek és a versike is nagyon ott van!
    Gratulálok és KÖSZÖNÖM!!!

    VálaszTörlés
  44. Boldog Szülinapot kívánok! Nagyon frappáns kis vers lett, ügyes vagy. Egy költő vszett el Benned!!!

    VálaszTörlés
  45. Nagyon boldog dupla szülinapot és további jó alkotást! Gyönyörűek az ajándékok és a versike is tuti lett :)

    VálaszTörlés
  46. :o) Hát lehet egy ilyen szíves-verses invitálásnak ellenállni?! Nekem már "referencia-munkám" is van Tőled, abban sem csalódtam!:o)
    Boldog szülinapokat!

    VálaszTörlés
  47. gyönyörűek a munkáid, boldog szülinapot!:)

    VálaszTörlés
  48. Benevezek én is, nem vagyok én bamba,
    csodás nyereményre s játékos kalandra!

    Bocsi! :) Boldog szülinapot, és köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  49. Ó... Ezek gyönyörűek! Szeretnék én is játszani. Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  50. én kifejezetten értékelem, ha néha elmegy az eszed!:) boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  51. EZ fantasztikus! A versre gondoltam, de a műveid is éppolyan csodásak, gratulálok! És persze köszönöm a lehetőséget!
    Merci

    VálaszTörlés
  52. Nagyon sok boldogságot kívánok a szülinapod alkalmából! Legyen mindig sok-sok ötleted, hozzávaló alapanyag és egészséged, lelkesedésed!

    VálaszTörlés
  53. nagyon ügyesen verselsz:) Én is most lettem 32:) Sok boldogságot kívánok nektek:)

    VálaszTörlés
  54. Барби, поздравляю тебя с нем Рождения! И кончно же, твой замечательный блог!

    Желаю счастья, любви, вдохновения!
    Только приятные в жизни мгновения!
    Пусть ангел всега укроет крылом, Пусть полная чаша будет твой дом!

    Очень жаль, что не могу перевести свои стихи на венгерский, надеюсь их смысл будет понятен и после перевода! :)

    VálaszTörlés
  55. Jövök én is!!! Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  56. Boldog szülinapot! A versike pedig egyáltalán nem volt rossz, sőt! :)Ha a blogodon járok mindig eszembe jutnak szegény elhanyagolt kongrém, hímzőfonalaim, félbehagyott keresztszemek.. :)Még akkor kezdtem nekik,amikor egy barátnőmnek kerestem ki a praktikáimból a mintákat, és egyet kipróbáltam..aztán jött még pár, de most más utakon járok, rég foglalkoztam ilyesmivel (és hiányzik!)

    VálaszTörlés
  57. Gratulálok! Gyönyörűek, télleg kincsek!
    Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  58. Az ároni áldás szavaival köszöntelek: áldjon meg téged az Úr...! Sok boldog szülinapot, gazdag éveket,rengeteg szép alkotást kívánok! Szeretnék játszani is persze, hát még nyerni... :)!

    VálaszTörlés
  59. Játékra fel! Boldog szülinapot nektek!

    VálaszTörlés
  60. Éljen a BLOG!
    Éljen, AKI írja!
    Jó a versike is nagyon!
    Szépek az ajándékok!
    Játszom én is!

    (Krisztina)

    VálaszTörlés
  61. Gratulálok a szülinapdhoz! Ennyi szépséget együtt... csupa szemet gyönyörködtető különlegesség. Szerintem minden nyertes boldog lehet majd. Én is szívesen csatlakozom a játékosok széles táborához. :)))

    VálaszTörlés
  62. Drága Barbi,

    Sok-sok boldog születésnapot kívánok neked és a blogodnak is! Nagyon szeretlek olvasni, ezért kívánok, hogy maradj meg nekünk sokáig. :)

    Nekem az a hármaska a szívem csücske, hátha nálam talál új otthonra és akkor lenne alapos indok az újabb találkára.

    Puszi:
    Anita

    VálaszTörlés
  63. Nagyon boldog születésnapot kívánok és gratulálok ehez a frappáns versikéhez,végig mosolyogtam az egészet!!!:))

    VálaszTörlés
  64. Boldog születésnapot a blognak és szerzőjének is. Szívesen részt veszek a játékban. Nagyon szépek a felkínált ajándékok! :-)

    VálaszTörlés
  65. Isten éltessen te drága Barbi,hihetetlen az alkotóerőd ,a verselésed,a fantáziád....!
    Öröm mindig ide jönni nézelődni! Csodaszépeket alkottál már megint!
    Szívből kívánom,hogy legyen sok örömed a tanításban, Ábelnek a bölcsiben legyenek szép napjai,ami garantált, hiszen olyan kis társaságbeli emberke!
    Megyek és hírdetem a játékodat!
    Puszi!Mammka

    VálaszTörlés
  66. Boldog születésnapot a bloggnak és verselő gazdájának is! Sajnos verset írni nem tudok, de jelentkezni a játékodra azért nagyon szeretnék!
    Cinella

    VálaszTörlés
  67. Boldog szülinapot!
    Gyönyörűek a nyeremények!! Jaj, de jó lenne... bármelyiknek nagyon-nagyon örülnék. De sajna, még sohasem kedvezett a szerencse.
    Kiteszem a játékod a blogomba.
    szia

    VálaszTörlés
  68. Boldog szülinapot nektek. :)
    A vers nekem NAGYON tetszik. :) Igazán frappáns, s nagyonis rímel. A 3 feljánlott nyeremény pedig meseszép, s igazán nagyvonalú vagy.
    Remélem sokáig irogatsz még a blogodra,s nem ritkábban mint eddig.
    pusza

    VálaszTörlés
  69. Eltűnt a bejegyzésem! :-((( Pedig versbe is szedtem!
    De legalább észrevettem, és így mégiscsak tudok jelentkezni a játékra!
    Végül is boldog lehetek, mert itt vagyok! :-)))

    VálaszTörlés
  70. Boldog szülinapokat!
    Az ajándékok mesések, bár nekem a kék madárka kicsit "mesésebb"!Örömmel játszom veled:)))!

    VálaszTörlés
  71. Szia Barbi!
    Sok örömöt kívánok az elkövetkezendőkhöz, és hogy teljesüljön minden álmod!
    Én a 3. számú csodára pályázom. :-)

    VálaszTörlés
  72. Így rohan az idő? Már 2 éve? Gratulálok! Te vagy az egyik bloggerina, akinél komoly előre lépéseket látok folyamatosan. Te nem csak a magad örömére blogolsz, de folyamatosan megújulsz, fejlődsz, hol free mintákat alkotsz, hol a komódodat töltöd fel, hol fizetős mintákat kreálsz, hol összeállsz másik nagy tehetségű bloggerinával és nagyot dobtok! Csak így tovább, nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyenek lesznek az új kitek!

    VálaszTörlés
  73. Mit kívánhatnék én is mint Boldog Születésnapot.
    2 év sok idő, de sokkal többet kívánok, és hogy minden munkádban találd meg a boldogságot!

    VálaszTörlés
  74. Kedves Barbi!

    A kedves invitálásnak és a gyönyörű nyereményeknek nem lehet ellenállni... :) Tehát szívesen játszanék bármelyikért!

    Sok-sok boldog születésnapot kívánok!

    Csincsilla

    VálaszTörlés
  75. Fantasztikus vagy :) Még sok-sok-sok boldog szülinapot Neked és a blognak is. Beszállnék a játékba, kitettelek a blogomba. Kera

    VálaszTörlés
  76. Boldog szülinapot, még sok szép gondolatot a blogolásban! Az ajándékok bármelyiknek nagyon örülnék! :)

    VálaszTörlés
  77. Szia! Szeretnék én is minden jót kívánni neked!!! És persze jelentkezem a játékra is!Bár ahogy nézem nem sok esélyem van ennyi jelenetkező között.
    Üdv. Éva

    VálaszTörlés
  78. Már fel is tettem a hirdetést... bocs a késésért! Az hogy már ennyi emberkének fáj foga a szépségekre nyilván jelzi, hogy fontos az alkotó, jó a blog, kitűnőek az ajándékok és végül, hogy nem babra megy a játék...:)

    üdv nektek.

    VálaszTörlés
  79. Szia!
    Boldog születésnapot!
    Én is szeretnék jelentkezni a játékra. :)

    Andi

    VálaszTörlés
  80. Jaaaaaaaaaaaj Barbi, nem tudok ellenállni a játéknak, ahogy már mondtam is neked. Pedig nem nekem való, de mégis annyira csalogató! Tehát boldog szülinapot a blogodnak, én ugye nem a "szakmai" dolgokat böngészem, de így is jó olvasmány! Neked pedig majd személyesen adom át jókívánságaimat a pizza fölött!
    Pusz, pusz: Kriszti

    VálaszTörlés
  81. Bardzo dobry kochanie, dzieki za szanse.
    Pozdrowienia z Ukrainy.
    link na stronie plyt
    http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  82. Szia!

    Boldog szülinapot kívánok!!

    Mesés ajándékok, ezért szeretnék én is játszani !

    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  83. Happy Birthday!! All the best to you and your blog, good luck with your wonderfull designs, i'm looking forward to stitch more of them :-)

    VálaszTörlés
  84. Boldog szülinapot!

    Nem hagyhatom ki, ezt a kedves felhívást.

    http://krisztihorvath.blogspot.com/2010/08/jatek-az-elet.html

    VálaszTörlés
  85. Boldog születésnapot kívánok!
    Szeretnék én is veled játszani :)

    VálaszTörlés
  86. szia!
    tetszett a versike!
    nem vagy semmi! :-D

    szeretnék én is veled játszani!

    minden jót
    Üdv
    Éva

    VálaszTörlés
  87. Szia!
    Nagyon szépek a munkáid, a harmadik ajándéknak örülnék a legjobban. Kiraktam a blogomra a játékod linkjét (erdekesss.blogspot.com).
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  88. Sok boldogságot, és még sok megvarrni való csodát kívánok.
    Kati

    VálaszTörlés
  89. Nagyon helyesek a nyeremények, szívesen lennék boldog tulajdonos.
    S lám a versírás is sokaknál követésre méltó műfajjá vált:-)

    VálaszTörlés
  90. Boldog szülinapot!
    Játékodat hirdetni fogom.
    Puszil: Dorka

    VálaszTörlés
  91. Szia!
    Boldog Szülinapot kívánok Neked és a blogodnak is!!
    Gyönyörűek a munkáid, az ajándékok csodaszépek! Szeretnék én is játszani Veled!

    VálaszTörlés
  92. Még sok boldog szülinapot! Örülök, hogy rátaláltam blogodra, gyönyörű, aprólékos dolgokat csinálsz és élvezettel lehet olvasni írásodat is!:)

    VálaszTörlés
  93. Boldog dupla szülinapot kívánok! Az esélytelenek nyugalmával jelentkezek erre az izgalmas játékra, mert mindhárom ajándék gyönyörűséges! :)

    VálaszTörlés
  94. Boldog születésnapot kívánok Neked és a blogodnak is :)

    VálaszTörlés
  95. Huhh, én csak most keveredtem ide, de azonnal beleszerettem ezekbe a szépségekbe, követőd lettem és sok boldogságot!:):) Játszhatok én is?:)

    VálaszTörlés
  96. Boldog szülinapot kedves Barbi,
    Sok-sok jót és szépet szeretnék kivánni.
    Neked, mert nagyszerű a blogod
    A blognak, mert szép benne minden dolgod.

    Jelentkezznék a játékra is rögvest
    Mert játszani jó és jó az ötlett.
    Ha a szerencsések közzé kerűlnék
    Egy kicsike ajándéknak, de örűlnék.

    A lehetőséget most megköszönöm,
    Hogy itt lehettem, az nekem öröm.
    Szorgos kezed áldott legyen,
    Bloggod szárnyaljon át völgyön-hegyen.

    VálaszTörlés
  97. Szia!
    Szeretnék én is játszani, csodálatos dolgokat hoztál létre. Gratulálok

    VálaszTörlés
  98. Soktucat boldog évet még a blogodnak, és neked, is Boldog szülinapot! A verselés remek, az ajándékok pedig egyenesen költemények :-))

    VálaszTörlés
  99. Boldog születésnapot a Blogodnak, és Isten éltessen Téged!

    VálaszTörlés
  100. Hát, akkor bőven van mit ünnepelni! Blogszülinap, szülinap, 100 megjegyzés... A nyeremények csodálatosak! A kék madaradért tűzbe mennék!!!

    VálaszTörlés
  101. Sirsnīgi sveicu bloga dzimšanas dienā!Lai daudz jaunu radošu ideju nākošajos blogu gados! Ļoti skaistas dāvanas tu mums piedāvā, tāpēc ar lielu prieku piedalos izlozē!
    Sveicu bloga dzimšandienā,
    Lai ir prieks tev darbā ikvienā!
    Krustdūrinā darbi skaisti,
    Blogā arī labi raksti!
    Ar sveicieniem
    Rita no Latvijas

    VálaszTörlés
  102. Hú, ennek a hosszú listának hol is a vége?!
    Boldog , szép napokat, hiszen van mit ünnepelned. A nyeremények csodásak, rontom a többiek esélyeit!

    VálaszTörlés
  103. Szia Barbi!

    Mindkettőtőknek boldog szülinapot kívánok!

    Én is keresztszemeskedem, de még csak kezdő színten. Gyönyörűek az alkotásaid, további sok sikert!

    A verselésed nem mindennapi, ezzel is foglalkozhatnál, kreativ vagy ebben is.

    Edit

    VálaszTörlés
  104. Boldog születésnapot, minden jót kívánok! Gyönyörű dolgok kerülnek ki a kezeid közül!

    VálaszTörlés
  105. Szió, ha még nem késő, a 3. ajándékmeglepire pályáznék. gyönyörűeket alkotsz:)

    VálaszTörlés
  106. Szia Barbi !
    Lehet hogy a játékról lemaradtam, de gyönyörűségeket készítettél!!!
    Nagyon szép mingegyik

    VálaszTörlés
  107. Szia!

    Boldog szülinapot! nagyon szépeket alkotsz!

    VálaszTörlés
  108. Kedves Barbi!

    Örömmel veszek részt a játékodban, még sok ilyen jó évet kívánok!
    A versed szenzációs lett, többször is elolvastam. :)

    VálaszTörlés
  109. Utolsó pillnat a jétékra jelentkezésben...., sebaj!
    Boldog szülinapot!
    Gyönyörűek a kincseid, gyakran olvasom a blogodat!
    Szeretnék játszani, és persze vmi szépségeset nyerni is:))

    VálaszTörlés
  110. Hát, én lemaradtam, de nagyon szépek az ajándékok!!! Pedig be szoktam hozzád kukkantani, de most régen tettem. Majd legközelebb...

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online