2010. augusztus 26.

Huhh2

Nem találtam jobb címet, most is "huhh" érzésem volt, amint picit leültem itthon. Délelőtt továbbképzés (dögunalom, időpazarlás...), aztán haza. Rendrakás, mosás, Ábelért a bölcsibe, itthon főzés, megint mosás. Aztán varrtam egy kis 3 zsebes tárolót a tanterembe, az írólapoknak. Talán lefotózom, bár semmi extra. Ó, nem is meséltem, hogy a társnőm, párom, akivel együtt visszük majd az elsőt, foltvarró! :D Nagyon szeret dekorálni, varrni, szóval hasonszőrű, mint én. Máris van egy közös pont! :D
Neki kellene ülni a kitek végének is, hisz a jövőhéten már bárki vásárolhat! :D Hamarosan mutatom a legújabbat, ami egy dobozon landolt (ez a mintadarab és ez most az enyém! :D).
Holnapra beszerveztünk a lányokkal egy babatalit, ami már olyan régen volt.
Szombaton egy ismerős néninek segítek a szövőkeretét "üzembe helyezni". Bár ilyen fajtát még magam sem láttam.
Vasárnap nyomtatok egész nap (kiteket :)). És talán lesz időm leülni egy kicsit.
Egyébként, ha minden igaz, holnap már 'Angelo'-val rohangálok (elkészülnek a lencséim). :D
Hja, el ne feledjem, van egy rakás tartozásom (Juditnak, Mammkának, Anitának, a nyerteseimnek..., ha kihagytam valakit nagyon hangosan visítson!), ott a Komód és még egy madárijesztőt is készítek a kicsiknek. Na azt majd tényleg lefotózom. Jó lenne már pár új free minta is, mi?
Hehe, naaaaaaaaagyon kevéééééééééés a 24 óra! És még naaaaaaagyon kevééééééés az engergiám hozzá! Át kell állnom az új életvitelre, jövőhéttől még step is! :D
Huhh...

4 megjegyzés:

  1. Barbi,
    Levegőt is vegyél! :)
    Ám a kitekre nagyon kíváncsi vagyok! Remélem, hamarosan láthatóak lesznek itt, a blogodon!
    Nagyon ügyesen csinálod a "mókuskerékbe" való visszaállást. Azt hiszem, majd Téged foglak olvasni, ha én is megyek vissza dolgozni! :)
    A székely minták adnak inspirációt? Tudod őket használni?
    Üdv:
    Kozi

    VálaszTörlés
  2. Huhhh... :o) Én már abba is belefáradtam, hogy elolvastam mi mindent fogsz csinálni a hétvégén :o))

    VálaszTörlés
  3. csatlakozom Abile hsz-hoz. :))) kitartást!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online