2010. augusztus 8.

Hardanger


Életem első hardanger munkája.
Sosem próbáltam, de most már nem értem, hogy miért. :D
Nina segített a találkozón néhány technikai tanáccsal, köszönöm Neki!
Nem ördöngösség, de eddig olyan bonyolultnak és titkos dolognak tartottam, amit csak komoly hímzők művelnek. Áhítattal csodáltam a remekműveket! Persze azokat most is csodálom, de most már bátran próbálkozom apróbb darabokkal! :D Manka hardangereit is mindig nagy örömmel nézegetem.
Nina mondta, hogy készítsek próbaöltéseket. Nem voltam szófogadó tanonc, rögtön egy mintába kezdtem, gondoltam túl unalmas a sok céltalan gyakorlóöltés. Persze vissza-vissza bontogattam néha. :) Egy szívecskét készítettem egy lenvászon darabra (talán 32 ct-os), Jessica Burr Spun Sugar fonalával. Jelentéktelen színe van ránézésre, de hímzés közben életre kel. :)
Gondoltam, ollóőr lesz belőle, ám Ábel megnézte, megfogta és közölte, hogy Danáé! :DSzóval, valószínűleg levendulával tömöm meg és Danának ajándékozzuk kis illatpárna formájában! :D

További folyománya e kis hímzésemnek, hogy nagy bőszen elkezdtem hardanger free mintákat letöltögetni (már egy szép karácsonyi angyalkát is találtam!). :D
Marcsitól is kaptam ötleteket, köszönöm! Ő is épp egy hardanger párnát készít, ami gyönyörűség élőben!

4 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online