2010. augusztus 5.

Elárvultam


Bizony. Egyedül maradtam. Ábel már ügyes bölcsis. Tulajdonképpen csak 4 napja, de egészen jól megy.
Mivel csak 24-én kezdek dolgozni ki tudjuk használni a kényelmes, 2 hetes, fokozatos beszoktatási időt.
Első nap 2 óra hosszát voltunk a bölcsiben. Jó idő lévén az udvaron játszottak a gyerekek, én pedig ott voltam végig. Visszajöttek a régi emlékek, amikor a főiskolán hospitálni kellett. :)
A második napon már picit hamarabb mentünk, egy kicsit még ott voltam, aztán bejöttem a terembe az udvarról. Keresett kicsit, de aztán szaladgált tovább a többi gyerekkel. A harmadik napon már nem a bölcsi épületében bújtam el, hanem el is jöttem és kicsit tovább is hagytam bent. Akkor már jobban keresett, előkerült a vigasztaló cumi is. :)
Ma már az ebédelést is megpróbáljuk. Remélem fog enni, ugyanis lecsó lesz. Itthon soha nem evett még.
A bilizés itthon már nagyon jól megy. Egyik délutáni alvásnál is már levettem a pelust róla kísérletképpen. Nem pisilt be! :) Az éjszakai pelus reggel még pisis.
A bölcsiben még nem szórakozok ezzel, mert elég sok új élmény éri, majd ha már megszokta a rendet és lassan elfogadja, hogy mindig menni kell, akkor megpróbáljuk pelus nélkül. Egyébként minden reggel fennhangon fújta mindenkinek az úton, hogy ő bölcsibe megy. :D
Nagyim azt mondta, hogy most már Ábel is megkezdte a műszakot és 70 éves koráig abba sem hagyja. Milyen igaz! Csak érje is meg a 70 évet! :)
Nyugodt szívvel hagyom bent, mert alapjában véve magamnak való ember vagyok, és nagyon szimpatikusak a pedagógusok, akik a gyerekekkel foglalkoznak, de NAGYON HIÁNYZIK, hisz 2 és fél évig éjjel-nappal együtt voltunk, nem szólva arról, hogy előtte meg egyek voltunk!:)
És egy fotó apucival. Ha már nincsenek itthon, ezen nézegetem őket. :)
(Ahogy a feliratot készítettem a fotóra megállapítottam, hogy ettől találóbb nevet nem is találhattam volna ki, tényleg ők a kincseim!)

11 megjegyzés:

  1. :) Nehéz ez az időszak az anya szívének! Én avval vígasztaltam magam, hogy Grétámnak így jobb: gyerekek és gondoskodó pedagógusok között van, ami az ő fejlődésének most hasznosabb, mint én. Mi most kezdjük majd az ovit....

    VálaszTörlés
  2. :) Nehéz ez az időszak az anya szívének! Én avval vígasztaltam magam, hogy Grétámnak így jobb: gyerekek és gondoskodó pedagógusok között van, ami az ő fejlődésének most hasznosabb, mint én. Mi most kezdjük majd az ovit....

    VálaszTörlés
  3. A fotó nagyon! A Nagyi nagyon bölcs! Lassan kell majd Ábelnek és egy kistesó! Neeem?

    VálaszTörlés
  4. A fiam első bölcsis napján nem kis magyarázkodásba telt az éppen érkező beíratkozó bölcsisek anyukáinak, hogy nem, az én fiam nem azért üvölt LILA fejjel a bicikli gyerekülésében, mert be KELL menni, hanem azért, mert EL kellett jönni. Azóta sem láttam még olyan lilának a fejét a gyereknek.

    VálaszTörlés
  5. Anikó: nagyon jó lenne egy tesó! Még győzködni kell apucit, pedig imádja Ábelt. Most új munkahely mellett nem is bánom, ha 1-2 év múlva jön. :)

    Hanga: szerintem lesz még lila Ábel feje is ilyen dolgok miatt. :) Örömmel megy, de azért 4 nap után még nagyon vár! :)

    VálaszTörlés
  6. Barbi, annyira, de annyira szépek :)
    Furcsa, szívszaggató érzés ez... Valaminek végképp vége, önállóvá válik, ám ennél is komolyabb kihívás volt nekem, hogy rájöttem most derül ki, mennyire is végeztem "jó munkát", hogyan állja meg a helyét majd.

    VálaszTörlés
  7. A fotó nagyon tetszik! :)
    Az anya szíve belesajdul, és még sokszor. Nehéz az elengedés, az ismeretlenbe. De menni fog ez egyre jobban, Barbi!

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok! Ügyesek vagytok! Vagytok, mert mindkettőtöknek ez igenis megpróbáltatás! Én úgy éreztem, hogy elvesztettem egy kicsit az én kicsi Dorkámat, kellett egy kis idő míg hozzá szoktam és feltaláltam magam egyedül, nélküle...utána már jó volt!
    A kép tényleg szuper, ezekért a pillanatokért érdemes élni!
    A pelus project majd rendeződik, Ábel ügyes, Te kitartó, nem kell más hozzá...

    VálaszTörlés
  9. Olyan gyorsan elszaladnak az évek..Pikk-pakk, mintha nem lett volna.. Nekem ettől mindig szomorú lesz a szívem..

    VálaszTörlés
  10. Drukkolok Nektek! Még emlékszem, hogy milyen izgalmasak és néha nehezek az első napok, de hipp-hopp és felnőnek. ennek az időszaknak is sok szépsége van. A hétvégék új értelmet kapnak és az esték is kicsit mások lesznek. Nagymamád igazi bölcs asszony.
    Puszillak Benneteket!

    VálaszTörlés
  11. Hű, ezt én sem állom meg szó nélkül. Majdnem meg is könnyeztem a fenti írásod, mert Eszter lánykám is most 30-án kezdi a bölcsit és még nem tudom, hogy én hogy fogom viselni. :( Remélem olyan jól, mint te, illetve ti. Drukkolok nektek én is!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online