2010. augusztus 11.

Darina doboza Krisztinek







Egy újabb emlékdoboz.
Darináé, vagyis az édesanyjáé, Krisztié. Drága Kriszti barátnőmnek ma van a születésnapja. Isten éltessen sokáig! :D
Olyan jó, hogy itt vannak Ők nekünk! Ábelnek és nekem is nagyon jó. Ritka nagy szerencse, hogy a sors úgy hozta, hogy ideköltöztünk és velünk egykorú emberekre találtunk, akikkel még jól ki is jövünk és még a gyerekeink is egyidősek. :)

A dobozt szokásomhoz híven akril festékkel festettem. Repesztőlakkot is kentem rá, de mivel egy új fajtát használok, nem ismerem még eléggé. Nem repedezett meg, rájöttem miért. Túl vékony rétegben kentem fel. Hogy mégse legyen túl homogén, a sarkokat kicsit átdörzsölgettem fehér festékes anyaggal. Kapott pink, csajos csipkét, natúr farkasfogat, organza szalagot, szokásos versikét (bár ezúttal Heine), masnit, gyöngyöket, apró charmot. Belül rózsás anyaggal béleltem. És ennek a doboznak a tetejére is hímzés került. Egy egyszerű freebie szívecske. :) Amit ide beszúrok nektek, hátha másnak is kedve szottyan hozzá. Nem tudom ki tervezte, de a neten találtam, úgyhogy szabad préda.




A dobozba tettem egy fehér ingecskét, amire Darina keresztelőjének a dátuma került és egy kis kereszt, gyöngyhímzéssel. És a hardangeres szívecském is testet öltött, Ábel kérésére ez is Krisztiéké lett. Levendulával megtömve. :)

7 megjegyzés:

  1. Milyen kedves és szépséges ajándék! Szokásodhoz híven ez is remek darab! Csajos :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett, mint mindig!!! sok puszi

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű, remélem egyszer majd én is rendlehetek tőled ilyet:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok! Babra, drága, nagy örömmel készítenék Neked is egyet! Csak dolgozzatok az ügyön! :D

    VálaszTörlés
  5. Ismételten csak ennyi: KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM!!! És nem csak az ajándékot, hanem ezt a két évet, hogy különbözőségünk ellenére kialakult ez a barátság. Tudjuk, felnőttként már nem mennek egyszerűen ezek a dolgok, de nálunk szerencsére működik. Aztán már csak Ábelen és Danán múlik, hogy milyen szálak kötnek még össze minket...:-)
    Szeretünk benneteket!
    Kriszti és a család

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online