2010. augusztus 6.

Az a helyzet...

...hogy nem nagyon van mostanság időm írni, és nem is nagyon van miről. No, azért akad egy-két infó.
  • Holnap remek napom lesz! Messzire utazok, sokat, egyedül, korán, de a cél szuper lesz! :D Ezzel kapcsolatban alkottam is valamit(valamiket). Erről bővebben majd holnapután.
  • Ábel ma nagyon sírt a bölcsiben. Amikor elindultunk, még nem kesergett, de ahogy közeledtünk, elkezdett sírni. Én nem sírtam, de nagyon elszomorodtam. Amikor mentem érte, mondta a gondozónő, Edit, hogy kb. negyed óráig kesergett, aztán megnyugodott. És megette az ebédet! :D Utána kapott tőlem fagyit. :) Most szent a béka. ;D
  • És még egy hír, ami kevésbé jó. Zs-t megharapta egy kutya. Dolgozni ment egy helyre, és nem volt megkötve az eb. Szépen gyógyul neki, de sántikál. :S

1 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online