2010. augusztus 23.

Angelo Futuro

Még a neve is olyan szép! És remélem az eljövendő szép napokra utal.
Új élet új keretben (a szó szoros és átvitt értelmében is)!
Egyenlőre csak tényleg keretben, most még ablaküveg van benne, hamarosan megcsináltatom, szép fényre érzékeny lencsékre.
Ma voltam bent a munkahelyemen (élesben holnap kezdődik a meló). Átsoroltak, kineveztek, felvezettek... Sok-sok rémes papír.
Osztályfőnök leszek. Várom is, meg nem is. Várom, mert jó lesz egy csapat apró elsőssel újra! :)
És nem várom, hisz nagyon jó volt nekem itthon Ábellel.
Egyébként Csöpesz teljesen jól elvan a bölcsiben. Ma kifejezetten derűsen mentünk. :)

Köszönöm a sok-sok jókívánságot, amit időközben kaptam!!! Nagyon jólesik!
Ma még tart a játék éjfélig. Sorsolok, amint lesz időm. Keddre terveztem, de nem biztos, hogy lesz aznap időm, a héten mindenképpen lesz eredmény! :D



1 megjegyzés:

  1. A héten???? Dehát abból még 6 nap hátravan! :) :) :)
    Én már nagggggyon izgulok!
    Jó sulikezdést!
    Kozi

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online