2010. augusztus 16.

5 pár pink pillangó




Írhattam volna azt is, hogy 10 db, de nem hangzott volna olyan jól a cím. :)
Sógornőmnek készültek, aki (ahogy már sokszor említettem) szereti a pinket. Maradt anno, az esküvői dekorációhoz használt pink organzájából. Ezekből készült 10 egyszerű pillangó, lakásdekorációnak. Egy pillangó kb. 3 perc alatt elkészül az összeválogatott hozzávalókból. (Bár mire rájöttem, hogyan lehetne a legegyszerűbben, mutatósan elkészíteni, addig azért eltelt többször három perc - igaz, nem kerestem segédanyagot). Lánykaszobákba is tökéletes! :D
Kiszabtam a szárnyat, átfűztem egy fagolyón. Aztán fűztem a fagolyóhoz még kettőt dróttal. A drótot felül összesodortam, tettem két gyöngyöt a két végére. És kész! :D Kb. ennyi elkészíteni, mint elmondani.
Hogy sokoldalú legyen, kapott a hasára egy mágnest, plusz még egyet. A két mágnes közé fogva a függönyt repül az ablakban. De remek hűtőmágnesnek is. :)

14 megjegyzés:

  1. Nagyszerű lett!
    A mágneses rögzítés két oldalról nagyon teszik!

    VálaszTörlés
  2. Mennyire klassz ötlet, gyönyörű díszek!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók lettek! De áruld már el légyszi, hol találtál ilyen mágneseket, én egyszerűen képtelen vagyok beszerezni :-( Pedig anyum is kinézte magának ezt a fajta díszítést és úúúúgy meglepném vele...

    VálaszTörlés
  4. Mesés!!!És milyen nagyszerű ötlet!!!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Kála!

    Egy egyszerű mezei hobbiboltban lehet kapni több méretben, darabra, 10-es csomagolásban is. Nálunk az egyik papírboltban is, pedig nem vagyunk nagy és sok hobbikellékkel ellátott város. :) Érdeklődj, hátha! Vagy online hobbiboltban keress! Az xszemesbolt.hu boltocskában is van!

    VálaszTörlés
  6. Juj, de érdekes! Tegnap és tegnapelőtt nagynéni esküvőjéből maradt organzából csináltam mindenféle virágokat meg hajpántokat, és mondtam a húgomnak, hogy lehetne pillangót is, de aztán nem volt kedvünk... Nagyon szépek lettek!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól mutat, és a technika is zseniális, szeretem az egyszerű dolgokat!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jól néznek ki, és gyerekjáték elkészíteni! :) Ha lesz időm,ellopom az ötletedet, remélem nem bánod! :)Úgyis van egy adag felesleges organzám, arany és fehér..és szegény édesanyám mindig morog,hogy neki soha nem készítek semmit..ezért biztos meg fog veszni! :)

    VálaszTörlés
  9. Sesame: Vidd nyugodtan, nem hinném, hogy én találtam ki először.:D

    VálaszTörlés
  10. Ez jó ötlet, érdemes "koppintani"! :) Nem lehetne a pillangó skiccét is megkuksizni?

    VálaszTörlés
  11. Anikó, drága: hasamra ütve vágtam ki egy félbehajtott papírból. Bármilyen pillangó szárnyforma megteszi. :)

    VálaszTörlés
  12. Köszi az infót, nálunk egy papírboltban sincs (pedig van egy pár), a múltkor meg még a legnagyobb bp-i hobby boltokban is lepattintottak: "készlethiány". Akkor marad a net :-).

    VálaszTörlés
  13. Szia! Érdeklődnék, hogy neked hogy a fenébe sikerült az organzát átfűzni a fagolyón? Mert nekem nem igazán akar sikerülni, vagy ha nagy nehezen mégis, az anyag széle nagyon csúnya lesz...:( Légyszi mondd el a trükköt:) Előre is nagyon köszi:) Mert nagyon jó ötlet, és annyira ráhangolódtam most....:)

    VálaszTörlés
  14. Kedves Ismeretlen! Nem tudom, már hogyan sikerült, elég nagy lyukú fagolyó, megcsíptem a csücskét az organzának és kész. Ha végképp nem boldogulsz vele drótozd oda, vagy öltsd hozzá a középső gyöngyhöz. Esetleg húzd be középen cérnával az organza szárnyakat és rögzítsd ragasztópisztollyal a gyöngy alatt.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online