2010. július 1.

Rouge



Rouge - Ez a szó jut eszembe a Swap4 ajándékaimról. Franciásan vörös. :)
Tatjana-nak készítettem. Jóóóóó messzire ment. Moszkvába. Már 9-én feladtam.
Hála az égnek, szerencsésen megérkezett és sikert aratott.
Ennek az ajándéknak az apró részletét mutattam meg korábban.
Készült egy needlebook Tania kedvére. Miniben hímeztem egy ollóőrt. Tettem még a csomagba kalocsai őrölt csemegepaprikát (hogy legyen most is a külföldi csomagban valami magyaros), fonalakat, mintás textilt. És készítettem még levegőn száradó gyurmából fonaltartót és apró gombokat (ezeket arany festékkel festettem le).
Epedve várom az én angyalkám csomagját! ;D

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!!!
    Mint mindig, persze... :)

    VálaszTörlés
  2. Hű, mesésesen gyönyörű! Precíz, gyönyörű kivitelezés, mint mindig.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépet készítettél, de ezt tőled már megszoktuk!!! Nem csoda, hogy örült neki a moszkvai leányzó. És bevallom, titkon arra gondoltam, de kár, hogy nem az én angyalkám voltál...

    VálaszTörlés
  4. Tényleg gyönyörű, Tania nekem ódákat zengett róla :)))

    VálaszTörlés
  5. Csodálatosan szép és mesterien kivitelezett ajándékcsomagot küldtél. Ismét szívvel-lélekkel hímezhettél, ha ilyen szép lett!

    VálaszTörlés
  6. Su blog es muy interesanta y bonitas sus labores.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online