2010. július 30.

Manóék



Manó lett a nevük. Egyik is, másik is az, így könnyű megjegyezni. ;D
Ezer, meg ezer éve készültek. Először ajándékba szántam, aztán más lett helyette, ők pedig a szívemhez nőttek, aztán Ábeléhez. Anno megmutattam a pofijukat, de biz' vissza nem linkelem, mert gőzöm sincs, hogy mikor. Laposan hevertek az ufo-k között. Már jó ideje ki vannak tömve, de csak most fotóztam le őket. A krém színű már egy kellemetlen élményen is átesett. Vittük magunkkal a nyaralásra, és bizony kapott Ábeltől egy adagot, amikor nem bírta a gyomra az utat (azt hiszem így elég finom fogalmaztam...).
Azóta mindenkinek tetszenek a családban. :D
Nem saját ötletek, lekoppintottam egy Etsy-n látott fotóról őket, éppen ezért nem lesz belőlük sorozatgyártás, talán csak Darinának készül majd egy. :)
Ábel álmát őrzik, jó puha a pocakjuk. Amikor viszem lefektetni, akkor mindig mondom neki, hogy manóbuli lesz. :)

***

Egyébként nem nagyon van mostanában kedvem írni a blogra. Vagyis időm sincs annyi, és mutatni valóm sem. Az esküvői megrendelés végét pedig elfelejtettem lefotózni. Nézelődni nézelődök. :)
Továbbra is készülnek az újabb kit-tervek. Vannak finisben lévők, félkészek, csak gondolatban létezők, már karácsonyi is! :D
A mintablogra is kerülnek majd új dolgok.
Lassan, nagyon lassan, de a Komódba is kerül majd ez-az. Lehet, hogy a felét sem készítem el az oda tervezett dolgaimnak.
Hétfőtől bölcsi! Beszoktatás. Ma jönnek a dadusok családlátogatásra. Aug. 24-től suli.
Szóval zajlik az élet.
Hamarosan játékot is hirdetek, blogszülinapit összevonva saját szülinapival. :D
Apropó: játék.
Az idén is rímeljen? :)

2 megjegyzés:

  1. Rímeljen bizony!
    Ábel cuki pofa :))

    VálaszTörlés
  2. Az augusztushoz sok erőt neked!
    Ábel... tünemény! 21 éven át szoktattam kicsiket az oviba..., ehhez is kell az erő...

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online