2010. július 9.

A kispasi nagy dolgai


A kitek után elég pórias téma következik.
Ábellel gőzerőkkel dolgozunk a biliügyön! (cumiügy még nincs kidolgozva, de az is csökkent) :D
Örömmel jelenthetem, hogy jól haladunk (ilyenkor szólja el magát az ember és fordul az ellenkezőjére a dolog - remélem nem így lesz).
Az esős időszakban nem csupaszkodott Picúr, nem akartam, hogy meghűljön. Most, hogy újra jó az idő zokniban és egy kis pólóban szaladgál itthon, pöcörő lobog a szélben, bili a szőnyeg közepén...
És egyre több pisi és miegymás sikerül a megfelelő helyre.
Ma is szinte mindig ráült magától. Amikor kiöntjük a termést a vécébe, integetünk "neki", és azt mondjuk: ott a helyed! :D Imád kezet mosni, bár a fellépőről is épphogy feléri a mosdónkat (ami nálunk elég méretes). Muris, roggyantott terpeszbe áll, hogy megtörölgessem ama bizonyos tájékot. Csak alváshoz, és persze utcára vesszük fel a pelust. Ja, és mi volt az inspiráló mondat? "Ha a bilibe pisilsz, Darina nagyon meg fog dicsérni és tapsolni fog!" Ó, igen! Ismét győz a szerelem! ;D
Ez még csak két-három napja megy így, ezért nem akarnám elkiabálni, de azért olyan jó leírni, hogy ezt is megértük! :D
Amikor bizonyos fejlődési fokot elér Ábel (bármilyen téren), mindig megnyugodok, hogy jól csináljuk, jól csinálom. Sokszor vagyok bizonytalan (még ha nem is mutatom, másrészt nem vagyok az a magamat agyonizgulós), ezért az ilyen pillanatok megnyugtatóak anyaként. :)
Ó, és megvolt az első szülői értekezlet is a bölcsiben! Olyan fura, hogy pedagógusként most a másik oldalon figyelek! :D
Augusztus 2.-tól beszoktatás! Izgulok! Persze abszolút magam miatt, hogy milyen rossz lesz Ábel nélkül. Őt nem féltem, nagyon barátkozós, jól alkalmazkodó gyerek. :)
Csak EGYEN!

5 megjegyzés:

  1. Dejó! Nagyon ügyesek vagytok!
    Csak így tovább!

    Erőt merítettem tőled! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Így kell ezt! Lépésről lépésre.
    Bölcsibe meg biztos fog enni, ha kihancúroza magát.
    Na és milyen a másik oldalról figyelni?

    VálaszTörlés
  3. Az mindig fontos, a "kis ügy és nagy ügy"! Szerintem az evés is jobban megy társaságban, mert, amikor Pistike is megeszi és Rozika is cuppog a kajára, akkor mindig érdekessé válik az a kaja! :)

    VálaszTörlés
  4. Csipcsilla: örülök, hogy segít, ha olvasod a mi mindennapjainkat, én is így vagyok más blogos anyukák írásaival. :) Sok sikert nektek is! :D

    Hajnoca: érdekes a másik oldal. Izgulok, mint anyuka, és okoskodóan bólogatok, mint pedagógus. ;D

    Bruercsi: én is ebben bízom. :) Nem rossz evő Ábel, csak evésben is hangulatember. Vagy mindent megeszik az utolsó morzsáig, vagy egyáltalán semmit. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól haladtok, mi is ezen az ügyön dolgozunk:))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online