2010. július 16.

Hamarosan be leszek táblázva





Augusztustól be leszek táblázva.
Ábelnek indul a bölcsi, a beszoktatás időszaka, aztán pedig nekem a suli. Szülői és nevelői értekezletek, sok-sok gyerkőc, miegymás. Kell minden évben egy jó kis határidőnapló, amibe minden apró-cseprő dolgot feljegyezhetek, mert rémes a memóriám. Az idén nem boltban vettem, hanem Sabee-tól! Nagyon szuper és egyedi lett! :D Olyan vidám és praktikus! Minden van benne, amire szükségem lesz.
Most már csak egy valami kell hozzá:
készít valaki egyedi tollakat? ;D
Köszönöm Szabina!
:D

6 megjegyzés:

  1. Éppen azon gndolkozok, hogyan tudnám egyedivé varázsolni Iluska füzeteit és könyveit. Ez a határidőnapló nagyon jópofa!

    VálaszTörlés
  2. Úgy örülök, hogy tetszik, és eltaláltam az ízlésedet :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon szuper lett a határidőnaplód!

    VálaszTörlés
  4. Kész vagyok. Ez egy remek ötlet.
    Egyedi és tényleg mutatós.

    VálaszTörlés
  5. Én is elfogadnék egy ilyen naplót. :)Szép lett. :)

    VálaszTörlés
  6. Ugyan nem készítek, de van készen amigurumis tollam ;))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online