2010. július 22.

Félig meglepetések




Csak félig meglepetések, mert tulajdonképpen mindkettőről tudtam.
Odettet én magam kértem H.N.-től. Annyira egyediek, bájosak a rajzai, kellett egy és kész! Sokat vívódtam Félix és Odett között, végül a leányzó maradt. A meglepetés azt volt, hogy kézbe fogva még csodásabb kis darab! :) És egy remek kis könyvet találtam hozzá. Még a nagyimé volt. Rövid, könnyed kis szösszenet, amit pár évente mindig elolvasok, csak úgy, mert szórakoztató, és nagyon illik Odetthez. (könyvjelzőhöz a könyvet ;D)

Köszönöm N.!


A szépséges vásznakat pedig Mannamarival cseréltem a kis vászontáskáért. Álmomban sem gondoltam, hogy ennyit küld és még megtoldja fonalakkal is! Nagyon örülök neki! Reménykedem, hogy ő is elégedett a táskával. :)

Köszönöm Mannamari
a bőkezűséged, jószívűséged!

4 megjegyzés:

  1. Szia Barbi! Nagyon szépeket kaptál. Veled örülök én is. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is köszönöm a táskát, "élőben" is nagyon tetszik! Pont ma ért ide. :-)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy nem csalódtál benne! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online