2010. június 11.

Rettentő feledékenység (meg mit tagadjam, lustaság is)




Szánom-bánom, de én egy rettentő feledékeny, lusta ember vagyok. Ezúton kérem azokat a kedves embereket, akik velem ellentétben nem lusták és kihímezték valamelyik mintámat, azt megmutatták a blogjukon, vagy elküldték emailben, de én még nem töltött fel a képtárba, jelezzék újra nekem. Persze, ha nem orroltak még meg rám ezért.
Igyekszem pótolni a mulasztásomat!
Bocsánat érte!
Köszönöm!
Nagyon örülök, hogy ennyien szeretitek a mintáimat!
Most kicsit elhanyagoltam a tervezést, bár van sok ötletem.

1 megjegyzés:

  1. én küldtem már egy-két képet, átküldjem még egyszer?
    sok puszi

    egy másik, nagyon feledékeny és lusta blogoló barátnőd! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online