2010. június 28.

Övtáska


Maradt a fekete-fehér ikeás anyagomból. A belőle kiszabott táska még mindig csak félig van összevarrva. Túl sok dologba fogtam egyszerre megint. Ez jellemző rám.
Az övtáska egészen kicsi, a fotón sokkal nagyobbnak tűnik. Egy zsebe van csupán, a cipzáron egy kis fityegő dísszel, épp elfér benne a telefonom és a pénztárcám. És épp elférek benne én is, bár állítható, nem tudom nagyon bőre engedni a pántját. Ergo: nem szabad derékra, hasra híznom! ;D

Egyébként ma szinte még semmire nem volt időm, amire szerettem volna.
Az én kis drágám nagyon jó gyerek, de azért olykor ő is alkot.
Most szőnyeget kellett pucolnom, mert úszott a tejtől. Nem ám véletlenül felborította, hanem belenyúlkált, játszott vele. Mindez persze pont annyi idő alatt történt, míg kiléptem szobából a konyhába...

3 megjegyzés:

  1. de ügyes vagy! én is mindig minden maradék centimétert próbálok felhasználni! Nagyon jó lett!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online