2010. június 14.

Megvan!

Megvan a keresett szám!!! :D
Jaj, de jó!
És tudjátok mi a legjobb benne, hogy ennyien segítettetek, pedig hát nem egy jelentőségteljes dologról van szó. Tudtam volna aludni nélküle is... ;D
Csak gondoltam megpróbálom, több fül többet hall, több szem többet lát alapon...
És a poén, hogy szinte semmit nem tudtam a klipről, előadóról, sőt, amit tudtam is rosszul, mert azért van némi zene is alatta, de még az sem kimondottan gitár... :D
A férjem csak röhög ilyenkor, mert én minden számot így keresek. Megtetszik, bevillan egy részlet a klipből és azt magyarázom fűnek-fának, és remélem, hogy ebből már mindenki tudja. :D
Ennyit a memóriámról.
Éljenek a bloggerek! :D
Köszönöm Márta, puszi a lányodnak!

Na, most már hallgassátok meg, mert nagyon jó!


9 megjegyzés:

  1. Óóóó!!!!!!
    Én pont erre gondoltam!!!
    De én sem tudtam mi alapján keressem.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy újra meghallgathattam! Imádom! :D

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szeretem! És végre többször meghallgathatom! :D

    VálaszTörlés
  4. Jajj, az egész album nagy kedvencem. Elküldjem?? Zseni a csaj. meg ahogy felfedezték az is hihetetlen. A másik blogomon írtam is róla. Hogy nem jutott az eszembe??? :))

    VálaszTörlés
  5. Hogyan tudod küldeni? Én is pályáznék rá... :)

    VálaszTörlés
  6. Én még nem ismertem ,nem hallottam ezt a számot, de ma megmondani sem tudom hányszor hallgattam meg újra és újra. ;-) Köszönöm! :-)

    VálaszTörlés
  7. De jó, hogy megvan, mert nekem is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  8. húúú de régi szám már!:)
    emlékszem elsős gimnazista voltam mikor ezt hallgatam:D
    most meg már egyetemre megyek...
    telik az idő:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online