2010. június 21.

Már nem izgulok :)


Kellemesebben telt a délelőtt, mint reméltem (leszámítva a fejfájást, ami jelzi az esőt). Ahogy írtam, a főnökömet már ismerem régebbről, és több kollégát is, így az izgalom tulajdonképpen addig tartott, míg elsétáltam az iskoláig.
Az igazság az, hogy már gondolkodtam a gyed-gyes alatt a munkahelyváltáson, de nálunk nem sok a lehetőség, így nem variáltam. Fő ok az volt, amiért felvetődött bennem a dolog, hogy az előző munkahelyem nagyon messze van már így gyerkőc mellett. No, persze a "nagyon messze van", pl. pesti viszonylatban nem távolság, de nekem itthon gyalog igen (se autónk, se vezetni nem tudok).
Mivel adódott ez a lehetőség, hogy áthelyezéssel eljöjjek, éltem vele. Nagyon szeretem a kollégáimat, de ha nekik lehetőségük adódott volna, szerintem ők is megtették volna a helyemben.
A barátságok pedig, ha tényleg igaziak, akkor megmaradnak így is.
A helytállásom miatt nem tartok, elég gyorsan alkalmazkodom, nem félek a változásoktól, de azért az új helyzetek rám is hatással vannak. :)
Úgy gondolom ennyi családi tragédia után egy egészen új életet kell kezdenem. Jó lesz ez a váltás, úgy érzem. Az első év biztosan kimerít majd. Visszaszokni a sok gyerekhez, az új helyhez, Ábel bölcsis létéhez, a zsivajhoz, ...stb. Egy hónapig tuti hangszálgyulladásom lesz...
Majd jövő nyáron pihenek! ;D
Még mindig nem tudom lesz-e osztályom, vagy pontosan mi lesz a feladatom, de hamarosan kiderül. Lehet, hogy a fejlesztőpedagógusi végzettségemnek is több hasznát vehetem végre.
Most bele is vetem magam egy kicsit a pszichopedagógiába, mert már sokat felejtettem. :)
Augusztus 24-én kezdek.
Jól esett ám, hogy ilyen sokan gondoltatok rám reggel! :D
Köszönöm!


Ha valakinek van köze a gyógypedagógiához és tudna ajánlani friss kiadványokat, könyveket, annak nagyon örülnék!
Előre is köszönöm!


11 megjegyzés:

  1. Sok sikert az új munkádhoz!
    Én mindig is csodáltam azokat, akik a mai Magyarországon pedagógusi pályára merik adni a fejüket.. Nekem is van 3 tanító néni rokonom :)
    Szandi

    VálaszTörlés
  2. Óvonő barátnőm szintén fejlesztő pedagógus. Ha gondolod, szívesen kérek tőle szakirodalom címeket...

    VálaszTörlés
  3. Sok sikert az új munkádhoz! Nagyon szép hivatást választottál.Nem könnyű ez most, de hamar bele lehet rázódni.Addig is használd ki a nyár minden percét amit Ábellel és a bütyköléssel tölthetsz, mert az idő az nagy kincs és sajnos rohan.
    Szép nyarat!!!

    VálaszTörlés
  4. Barbi, nagyon drukkolok neked! de addig is pihenj sokat.

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy megnyugodtál:)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok és sok sikert kívánok :))

    VálaszTörlés
  7. Szívből kívánok sok sikert az új munkádhoz! :o)

    VálaszTörlés
  8. Sok sikert az új munkádhoz!!:)

    VálaszTörlés
  9. Sok sikert kívánok neked. Annyira pörgős csajszi lehetsz, hogy tuti minden zökkenőmentesen fog menni Ábel mellett is. Én hasonlóképpen kezdtem, s még mellette szakvizsgáztam is, s akkor elsős volt az osztályom.
    Diszkalkuliásokat fejlesztek, ha ilyen jellegű szakirodalom kellene, abban szívesen.

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok! Sok sikert kívánok a jövőben!
    Csendben irigykedek.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online