2010. június 21.

Kicsit izgulok...

Még nem meséltem, de most megejtem.
Új munkahelyem lesz. Története hosszú, majd egyszer elmesélem.
A lényeg, most megyek be megint az új suliba, és ezúttal bemutat a főnök a tantestületnek is.
Kicsit izgulok...
Igaz, tanításom kezdetén 2 évig ő volt a főnököm (akkor egy kismama helyére kerültem, és amikor visszajött, el kellett jönnöm) és a tantestület felét is ismerem, no de a másik felét nem! :D
Azt is most tudom meg, hogy osztályom lesz, vagy egyenlőre napközizek. Szeretek osztályfőnök lenni, de gyes után kezdésnek a napközinek is örülnék.
Fura érzés, mintha most végeztem volna a főiskolán...
Tördelem a kezeim...
:)

11 megjegyzés:

  1. Nem irigyellek. Én ha visszamegyek, a régi sulimba szeretnék, hiába van bitang messze, de ott legalább mindenkit ismerek, no meg a környezetet is és ha már dolgozni kell, legalább a beilleszkedéssel ne kelljen foglalkozni, azon izgulni.
    Tagolhattam volna a mondatot... :)))

    VálaszTörlés
  2. Ezt is könnyedén meg fogod oldani:-) A természees kedvességed mindenben segíteni fog:-)

    VálaszTörlés
  3. Kárpátmedencével!
    De jó lesz majd a tanítványaidnak... :)

    VálaszTörlés
  4. Szorítok érted! Bár tudom minden rendben lesz!!! :)

    VálaszTörlés
  5. én nagyon drukkolok Neked, bár ha ezt is olyan profin oldod meg, mint mindent, biztos minden ruckzuck menni fog :-) Mikor kezded a munkát?

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online