2010. június 20.

Ehetetlen torta

Nem is volt cél, hogy a doboztorta ehető legyen. :D
Csak legyen szép és praktikus és hasonlítson egy tortára. Ezt kérte a menyasszony, akinek az esküvőjére már több dolgot elkészítettem. Sokáig törtem a fejem, hogyan is fogom kivitelezni, de aztán remek megoldásra leltem.
A torta nem jöhetett volna létre, ha nincsenek az Ikea Nostalgisk kalapdobozai!
A dobozokat egymásra ragasztottam, a legalsó teteje mobil, hogy az összegyűjtött pénzbeli nászajándékot könnyen ki lehessen venni. Szaténszalag, organza dísz. Aztán 23 jojó hab gyanánt, majd mindegyikre egy-egy gyöngy és hab a tortán a párocska. :D
Szerintem jól sikerült. Szép méretes, majdnem mint egy igazi esküvői torta.





***

Teljesen más:

Ábel ma nínós petepővel játszott!!
Az ám!
Mentőhelikopterrel!
:D

És most megyünk a játszóházba, Darina szülinapi zsúrjára! :D

11 megjegyzés:

  1. Milyen jó ötlet, és milyen szépen megcsináltad! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. :D Kész, padlót fogtam..... Nagyon tetszenek a jojók is!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon otletes,azok a gyongyok olyanok,mintha meggyek lenenk.

    VálaszTörlés
  4. Hűamindenit!!! Ez nagyon jóóóóóó!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon elegáns lett, és jó ötlet is egyben!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon otletes, a kivitelezes pedig gyonyoru es elegans! :)

    VálaszTörlés
  7. A torta igazán ínycsiklandozó lett! Már, ha meg lehetne enni! :o)) Fantasztikusan jó lett!

    VálaszTörlés
  8. Télleg nagyon ötletes, szuperjó lett!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online