2010. június 7.

Egyik szemem sír, a másik nevet

Igen, az egyik sír, mert egy csomagom elveszett, és nevet, mert egy másik célba ért.
Nagyon szomorú vagyok, Ninával egyetemben. Nem érkezett meg egy hete (ajánlva, elsőbbségivel) a Neki szánt csomagom. Pedig annyit dolgoztam vele! Ki vagyok akadva a postától! Az ember míg él, remél. Én is reménykedem még a szívem mélyén, hogy talán, hogy esetleg... De jó lenne! Persze kárpótolom Ninát. Az ajándékokat már lelepleztem Neki, elég szomorú, hogy azt kellett megmutatnom, mit kapott volna. Csak ne lenne ott a 'volna'... :(
Itt is megmutatom majd.
Kérdem én, hová tűnnek ezek a csomagok? Elvesznek, vagy csúnyán lenyúlják őket?
Szánalmas mindkettő a mai világban...
Sajnos ragozhatnám, dühönghetnék még, de elég ronda bejegyzés lenne, és ettől nem ér célba a küldemény.

A másik ajándék, ami viszont nagy örömömre megérkezett (Angliába, ez ám a röhej, hogy Bp-re pedig nem...), Csipkebogyóhoz!
Aki szemfüles volt és megfordul a Facebookon, az már láthatta. Most már itt is megmutatom. :)
Ez egy kis cserebere volt kettőnk között, az Ő szépséges ajándékait már mutattam.
Íme, az enyémek:



Készítettem egy kis tű- és fonaltartót.
Nina, közben eszembe jutott a narancsos színű fonalad neve: Apple :)


A rég megmutatott rózsás nyaklánc is Csipkebogyónak készült, kigondolásától kezdve Neki szántam. ;)

Készítettem egy féldrágaköves kitűzőt.

És egy epres gyűrűt, ezt Szilvi külön kérésére.


A fenti fotókkal játszottam, manipuláltam mindet.
A lenti fotón látszik minden darabnak a valódi színe.
Sokkal élénkebbek. Szilvi szerint igazán nyáridézőek, a sárgadinnye és a barack jut eszébe róluk. Van benne valami! :D


Drága Szilvi!
Sok szeretettel!
Boldog vagyok, hogy örömet szereztem az ajándékaimmal!


13 megjegyzés:

  1. Ó Barbi, együttérzek a csomag miatt, de hátha még előkerül, lehet hogy csak bolyong valahol, aztán mégis megérkezik.Én is mindig frászban vagyok, ha feladok egyet, hogy megérkezik-e.Milyen kár a sok szép munkádért :(

    Amit Szilvinek készítettél csodaszép!

    VálaszTörlés
  2. Az ajándékok tényleg csodaszépek!

    Csomag:csúnyán lenyúlták!
    Szánalmas, de nem ez az első és utolsó eset sajnos.

    Vannak olyan postások akik 'már tudják" mi mit takarhat.(pl. meska)
    lassan ezeket a kisebb csomagokat is futárral kell majd feladni, hogy tutira odaérjen ahova kell. ... és az MPL csodálkozik miért nem bízzuk rájuk a csomagokat.

    Sajnálom, hogy csalódnod kellett ... de azért én is reménykedem a csodában.

    VálaszTörlés
  3. A postán kérdeztétek az ajánlott szelvény száma szerint, hogy hol van?
    Szorítok, hogy visszatérjen hozzád.
    ( Nekem a budai posta helyett a kispesti központba vitték a csomagomat, majd vissza a feladónak...)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépségesek az ajándékaid.
    Gratulálok a kiötleteléshez és a kivitelezéshez is.

    VálaszTörlés
  5. Barbi, sajnálom az elveszett csomagot :O :((( Igazán azt, hogy Ninának szánva készültek a meglepetések, és mégis valaki "belerondított" ebbe :(

    Szépek lettek nagyon a Csipkebogyónak készült ajándékok!!!
    Ismerősek az anyagok ;) Örülök, hogy megtalálták helyüket!

    VálaszTörlés
  6. Az ajándékok gyönyörűek! A posta pedig...
    Mindenképpen kérdezzetek rá az ajánlott szelvény száma alapján, hogy hol tűnhetett el. Lehet írásban reklamálni a postánál, azt ki kell vizsgálniuk és kapnod kell írásos jelentést is róla (ilyenkor azért még elő szokott kerülni egy-egy csomag).

    VálaszTörlés
  7. Igen csúcs, és én postán kaptam a nyarat Barbitól.Imádom minden darabját!
    A Ninának szánt ajándék is csodaszép, és még hátha nincs veszve minden!

    VálaszTörlés
  8. Jaj, de kár.... Vetettél fel jegyzőkönyvet, ugye? A feladási díj 15-szörösét kell kifizetniük neked az eltűnés miatt. (Ha jól emlékszem a szorzóra.)
    Gyönyörűek, különben, de ezen nem is csodálkozom. :)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű, igényes ajándékokat készítettél Csipkebogyónak is, Ninának is. Barbi, nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  10. Micsoda gyönyörűségek!! :) Annak én is örülök, hogy az angol posta legalább kézbesít... ;) Csodásak!

    VálaszTörlés
  11. Minden darabja egy kis kincs! Nagyon kreatív vagy!

    VálaszTörlés
  12. Az ajánlott levél még előkerülhet, nem hagyott megfelelő értesítőt, a letéti őrzési idő után visszaküldik hozzád. Indítsál tudakozványt, ha valahol pihen a levelet, akkor az kiderül, Az hogy mi és miért és pont ott dekkol, vagy tűnik el ezer és egy oka van, de ebbe ne menjünk bele. Azért azt szögezzük le, hogy nem minden postás lop!
    Az ajándékok csodaszépek, látszik, hogy szívből, szerettel készítetted, gondosan ügyeltél minden apró részletre. Sajnálom, hogy Nina csak a fotókban gyönyörködhet. Azért még nincs minden veszve, mert megkerülhetnek az ajándékok!

    VálaszTörlés
  13. I really like this your embroidery
    Pat

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online