2010. június 9.

:D

Sokat megélt csomagocskám már Ninánál van! :D
Ezt muszáj volt leírnom. Most teljes a lelki megnyugvásom. :)
Köszönöm a sok szurkolást! :D

***
És ezeket is muszáj mutatnom, mert kíváncsi vagyok a véleményetekre!
A korábban mutatott terrakotta formák ilyesmi festést kapnak majd, plusz még lakkréteget.
Most egy fonaltartót mutatok és egy apró madárkát (ha nem lenne felismerhető). A madárka lesz medál és kitűző formában, több színben is. A fonaltartók pedig mézeskalács ruhát öltenek majd. Lesznek gombok is, amik csak fényréteget kapnak, de maradnak terrakotta színűek. Na, tetszik? Mehet a Komódba?

6 megjegyzés:

  1. A madárkáért odavagyok, nekem a fonaltartó tetején lévő festés jobban tetszene, ha vékonyabb és egyenletesebb lenne a vonala. De kicsit bánt az őszinteségem, mert hozzátartozik az igazsághoz, hogy én nem tudnám szebben kivitelezni:)))

    VálaszTörlés
  2. Hát ami a csomagot illeti, nekem is nagy kő esett le... :) Csodálatos, precíz, gyönyörű dolgokat kaptam Tőled, drága Barbi, hamarosan közzé is teszem :)))

    Klassz a fonaltartód, bár nekem natúran is bejött :) A madár is nagyon aranyos :)

    VálaszTörlés
  3. Kató, ne bántson az őszinteséged, hisz azért kérdeztem. Ha hibája van, javítom, hisz akkor a kutyának se kell majd. Köszönöm, hogy szóltál! :D

    Nina, lesz natúr is. :)

    VálaszTörlés
  4. Akkor én is megnyugodtam,hogy ott van az szépséges csomagocska:))))

    VálaszTörlés
  5. A madárka nagyon-nagyon édes lett! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  6. Úgy örülök,hogy nem veszett el a csomag!!!!!Valahogy én éreztem,mert volt már ilyen másoknál is,hogy tovább tartott az utazás a postán.Hála Istennek!!!!!Nagy kár lett volna ezekért a szépségekért!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online