2010. június 10.

Csúfos kudarc


Még mielőtt rémes eseményekre gondolnátok, megnyugtatok mindenkit, csupán az akaraterőmön esett csorba. Csúfos kudarc, ami a 'nem lógok tornáról' elméletemet illeti. Ma délután lusta voltam stepre menni, helyette diós pacsikat sütöttem. A pacsi nevet a forma miatt adtam, egyébként a diós kifli egyszerű gyúrt tésztájából készültek. Néhány párat lekvárral összeragasztottam, mintha tapsolnának. :) Aztán elképzeltem, milyen finom lehet olvasztott csokival is, ahogy belelógnak a diós ujjacskák... :D Nyamm, de édesszájú vagyok... Nemrég találtam esernyő és autó formát is egy remek kis háztartási boltban, ahová olykor benézek. Betűk is voltak, de nem tudtam kirakni 'L' híján, hogy Ábel. Szóval, betűket nem hoztam. :)
Ábel nagy örömmel rágcsálta az esernyő nyelét! :D
Hát igen, a melegre fogtam, hogy nem fogom ma bírni a tornát, helyette én balga a konyhában csináltam negyven fokot a harmincból és gyúrtam. ?
Aki hülye, ...
(Hát mit tagadjam, időnként az vagyok...)
:D

2 megjegyzés:

  1. :D:D:D:D:D Igazán jót szórakoztam ezen a bejegyzésen:D:D:D:D...

    VálaszTörlés
  2. Együttérzek veled. Én meg szellőztetek ezerrel, és közben eszembe jutott, hogy elfelejtettem kisütni a gyurmákat, úgyhogy odatettem. Most még jobban melegünk van :))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online