2010. május 7.

Vendégkönyv és lánybúcsús ajándék




Már korábban mutattam képet a hozzávalókról. A mostani fotók sajnos kutyafuttában, kevés fényben készültek, ezért nem a legjobbak.
Elkészült a bordó-fehér vendégkönyv Sógornőm barátnőjének. Timi rendelt hozzá szép vereteket, amerikai scrap papírokat, levonókat. Ezek díszítik az elejét és a lapjait.
Készült egy lánybúcsús ajándék is. A jó házasság kellékeit rejtő doboz. Ezt az ajándékötletet szerintem sokan ismeritek. Nagyon mulatságos, jópofa ajándék. :)
A 12 rekeszes teásdobozt teakfa páccal kentem be. Az egyes rekeszek aljába beleragasztottam a pikáns ajándékokhoz kapcsolódó szöveget és beletettem a megfelelő tárgyakat. A tetejére és a belső oldalára is a gombokat, tag-eket használtam fel.
Remélem, jól mulatnak majd a csajok, és tetszik majd a menyasszonynak is az ajándék! :)



Aki nem ismerné a pikáns listát, íme a doboz tartalma:

Méz - A mézes hetek minél tovább tartsanak.
Fájdalom csillapító - Ha a feleség nem akarja.
Tanga - Ha a férj nem akarja.
Cumi - A gólyára semmit ne bízzatok, mindent magatok csináljatok.
Kaparós sorsjegy - Amikor már csak a vak szerencsében bíztok.
Madzag, ragasztó - Ha elszakadt, ha eltörött, talán még akkor is menthető.
Kulcs - Mindig nyitva legyen a szívetek egymás előtt.
Nagyító - A társatokat mindig többnek lássátok önmagatoknál.
Mágnes - A vonzalom sose múljon el.
Teafilter - Sose legyetek fáradtak. (Ez lehetne kávé is.)
Gumióvszer - 1 ép, ha még nem akartok gyereket, egy lyukas, ha már nagyon akartok.
Pénz kis borítékban - Állítólag nem boldogít. Ha titeket sem, küldjétek vissza!

:D

Van egy tizenharmadik is (ezt kihagytuk eszköz és rekesz hiányában).
Térkép vagy iránytű - Hogy mindig megtaláljátok a helyes utat.


Hátha valaki épp esküvőre megy, és fel tudja az ötletet használni! :)


***

Most pedig kezdhetem a következő turnust. Egy szintén bordó-fehér esküvő tárgyait. Rendelésre készül: gyűrűpárna, vendégkönyv, autókendők, vőfélykendő, ültetőkártyák, kalapdobozból torta (nászajándék borítékok gyűjtésére :D), menyasszonyi és koszorúslány ruhákhoz kis szütyő. Azt hiszem ennyi. :)
Lesz meló!

14 megjegyzés:

  1. Ez a doboz de szuper ötlet!!! Nagyon-nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
  2. ez a dobozka tök jó ötlet...én mindenesetre jól szórakoztam amíg végigértem a soraidon:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  3. Jó ötlet!
    Csak össze ne keverjék a jó és a lyukas óvszert :DDD

    VálaszTörlés
  4. Polly: a lyukason kibújt a gumi, így talán nem keverik össze. Hehe! ;D

    VálaszTörlés
  5. Majd a többi szépséget is mutasd meg, ha készen leszel velük.

    VálaszTörlés
  6. Aranyos és ötletes ajándékok.

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon jó ötleteid vannak, mindig :))) Szuper lett ez is!

    VálaszTörlés
  8. Téged aztán jól befogtak,van mit csinálnod,de nem csodálom,mert fantasztikus ötleteid vannak!!!:DDD

    VálaszTörlés
  9. igen, fantasztikus vagy! Tényleg egyedivé tudod varázsolni a legszebb napot! nem csodálom, hogy kaptál még egy megrendelést! Ügyes vagy nagyon!

    VálaszTörlés
  10. Barbi, nem igaz, hogy milyen szupr ötleteid vannak!:o) Ez a dobozka...haláli!:o) A leírásoddal együtt!:o))

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szuper a doboz! Jót mosolyogtam rajta :)
    Huhh, lesz dolgod rendesen, nem fogsz unatkozni.

    VálaszTörlés
  12. Mindenkinek kéne ilyen dobozt kapnia!


    :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon találó ez a doboz... szerintem 20. házassági évfordulóra sem lenne késő :o)) Nagyon tetszik, jót derültem rajta!

    VálaszTörlés
  14. a www.meska.hu-n lehet ilyen dobozt rendelni mint esküvői ajándék. Én már vettem ilyet nászajándékba. Tetszett a párnak.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online