2010. május 4.

Új szerzemények


Az egyik, ez a csuda!
Gyönyörű a színe, 100% merinó gyapjú! :)
Melindával csereberéltünk, én küldtem neki két kötésmintákat tartalmazó könyvet, Tőle pedig ezt a szépséget kaptam! :)) Mielőtt még megkérdezné valaki, mit kötök belőle, megjegyzem (sokadszorra), hogy nem tudok kötni. Szaporítani maximum a szót tudom, fogyasztani meg a kávét. ;D
Maradok a jól bevált mamuszok horgolásánál. Magamnak készítek egyet, mert a kék, használt fonalból készült próbadarab talpa már ki is lyukadt. :( Hát ennyit a turkálós, gyenge, kopott fonalról. Próbának jó volt. És most már kímélem a kis surranómat, esti tévézéshez, hímzéshez szuper lesz! Kényeztetem magam, mert muszáj!


A másik szép csomagom pedig Rita boltjából érkezett. Néhány farkasfog, egy szép Belfast vászon és egy antikolt medál. A medál is nekem készül magamtól. ;D Hímzek rá valami szépségeset, még nincs ötletem. Ha jól sikerül, készítek még egy egyedi darabot a Komódba is. :) De csak egyet ám! A vászonra pedig a négy évszakomat tervezem egyszer kibökni, ha lesz időm ezernyi megkezdett ötletem és itthoni teendőim mellett.
Mostanában nem működik a híres időkibővítőm. Ufóm, mint tenger...

6 megjegyzés:

  1. :))) Használd egészséggel a fonalat, alig várom, hogy lássam, mi készül majd belőle, milyen lesz a mamuszkád!:))

    A farkasfogakra, anyagra, medálra irigykedem...:DD

    Mondd csak, milyen anyagot ajánlasz a Négy Évszakhoz? (Fajta, szín...) Köszi előre is!:x

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűséges ajándékokat kaptál,és az a fonal,fantasztikus!!!!:)

    VálaszTörlés
  3. Melinda: a programomban sok lehetőség van, de én általában Zweigart lenvásznat szoktam a tervezéshez választani. Én a natúr leneket nagyon szeretem. Ízlések és pofonok. Amelyiket jobban szereted! :)

    VálaszTörlés
  4. Jutus: köszönöm, bár a Rita csomagja rendelés, nem ajándék. :)) Helyesbítek: ajándék, hogy van a boltja! :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira gyönyörű ez a fonal! ÓH!!!

    VálaszTörlés
  6. Csudaszép ajándékokat kaptál! :o)
    Az időkibővítőkézikészüleket hol vetted? Nekem is nagy szükségem lenne rá!! :o)))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online